PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzień wolny na telefon › Re: Dzień wolny na telefon
  • Data: 2004-05-22 12:19:11
    Temat: Re: Dzień wolny na telefon
    Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki. I rozumiem, ze to podlega normalnym przepisom o urlopie
    > wypoczynkowym - ze przysluguje po kazdym miesiacu pracy w sy. 1/12
    > tego co po roku?

    Jeżeli jest to Twoja pierwsza praca i nabywasz uprawnień z każdym
    miesiącem jej trwania to możesz wykorzystać te 4 dni w ramach wymiaru
    urlopu, który wypracowałeś. A więc jeśli po 3 miesiącach masz
    wypracowane 5 dni urlopu to teoretycznie możesz wziąść 4 dni bez
    uprzedzenia np. w czwartym miesiącu (takiej informacji udzielił mi
    dział kadr firmy, w której pracuję..)

    Grzegorz Busz