PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzień wolny na telefon › Re: Dzień wolny na telefon
  • Data: 2004-05-22 16:23:58
    Temat: Re: Dzień wolny na telefon
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bedąc pracodawcą lub osobą od której zalezy zatrudnienie w firmie
    napewno
    > bym patrzył na to ile ktoś razy w roku skorzystał z tego prawa, bo na
    > pracowników którzy skrupulatnie wykorzystują 4 dni w roku nie mozna
    liczyć.
    Więc to szczęście, że nie jesteś "pracodawcą".
    Na pewno.

    > Jeżeli jest możliwość dostania urlopu to pracownik go poprostu dostaje, a
    > nie musi uciekać sie do swego rodzaju szantażu. Jest to chyba logiczne.
    Nie ma tu ani szantażu, ani logiki.

    > U mnie w pracy są to przewaznie urlopy pijackie lub olanie roboty bo się
    komuś
    > nie chciało przyjść do pracy.
    To gdzie i z kim Ty pracujesz??

    > Ja bym sie poważnie zastanowił nad
    > zatrudnieniem pracownika który miałby w papierach napisane że wykorzystał
    4
    > dni urlopu na żądanie.
    To jest chore, żeby unikać wykorzystania swych ustawowych praw, bo jakiś
    "pracodawca" coś tam sobie pomyśli.
    Idąc dalej tą drogą skonstatujesz w końcu, że paniczny strach przed opinią
    "pracodawcy" uniemożliwia Ci skorzystanie również z wielu innych uprawnień
    pracowniczych (zwykły urlop, zwolnienie itp.).
    A co jeśli trzeba będzie "pracodawcy" powiedzieć - nie? Zawał?

    W ogóle to rób, jak uważasz, ale przynajmniej nie propaguj takiej nikczemnej
    postawy publicznie.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte