PracaGrupypl.praca.szukana › .Dystrybutor niezależny

  • 1. Data: 2002-11-06 08:03:21
    Temat: .Dystrybutor niezależny
    Od: a...@p...onet.pl

    Poszukuje do pracy ludzi chcących odnieść sukces finansowy Ludzi kreatywnych. Praca
    dla ludzi chętnych i wytrwałych sukces gwarantowany

    0605274314
    a...@p...onet.pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-11-06 18:56:58
    Temat: Re: .Dystrybutor niezależny
    Od: "jm" <W...@a...pl>

  • 3. Data: 2002-11-08 08:34:00
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    > Poszukuje do pracy ludzi chcących odnieść sukces finansowy Ludzi
    kreatywnych. Praca dla ludzi chętnych i wytrwałych sukces gwarantowany

    Jesli sukce gwarantowany, to ja poprosze swoje wynagrodzenie za 5 lat z
    gory..

    :))
    Waligora