PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 06:33:16
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Tue, 21 Jun 2005 08:19:48 +0200]:

    > Zalezy, jaka to kadra kierownicza.

    Biorac pod uwage, ze w ogole rozwaza sie tu czy temu
    kierownikowi jest potrzebny telefon, to mozna spokojnie
    zakladac ze top managment to to nie jest... ;)

    Ja tam ogolnie mam dwa numery telefonu, jeden ktory jest
    wylacznie prywatny i robie dzika awanture, jesli on mi
    gdzies sluzbowo wyjdzie, a drugi wlasnie do zalatwiania
    spraw sluzbowych. Jak nie pracuje, to ten drugi jest
    najzwyczajniej w swiecie wylaczony albo wyciszony i juz.
    Jak widze ze ktos dzwonil, i uznam, ze moze to byc cos
    waznego, to oddzwaniam. Jak nie to sobie czeka do jutra.

    To baaaardzo ulatwia zycie ;-)

    Kira