PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwie umowy o pracę

  • 1. Data: 2003-12-17 07:37:25
    Temat: Dwie umowy o pracę
    Od: "Magda*" <m...@i...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w ważnej dla mnie kwestii. Czy mogę równocześnie
    pracować na dwie umowy o pracę. Od trzech miesięcy pracuję na pół etatu jako
    telemarketer, chciałabym teraz podjać drugą pracę na cały etat w innej firmie.
    Czy prawnie jest to możliwe?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-12-18 19:04:38
    Temat: Re: Dwie umowy o pracę
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > telemarketer, chciałabym teraz podjać drugą pracę na cały etat w innej
    Jeżeli wyrobisz fizycznie i psychicznie i nie bedzie kolizji między
    wykonywanymi pracami to nie widzę przeszkód. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-12-19 18:55:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Dec 2003 20:04:38 +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >Jeżeli wyrobisz fizycznie i psychicznie i nie bedzie kolizji między
    >wykonywanymi pracami to nie widzę przeszkód. Pozdrawiam.
    A na ile etatow pozwala prawo jednemu czlowiekowi?
    Czy moge miec np. 3,5 etatu czyli 160 godzin tygodniowo (zostaje mi 8
    godzin snu:D)? Moge? Czy bedzie zachodzilo domniemanie ze ktorys z
    pracodawcow wpisuje falszywe dane w kartach pracy? Ile etatow (w
    przeliczeniu na pelne) moge miec aby nie bylo podejrzen?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-12-21 01:15:59
    Od: Robalus <b...@w...plinvalid>

    > A na ile etatow pozwala prawo jednemu czlowiekowi?

    Dowolna ilosc. To twoja decyzja.

> [...]
    > pracodawcow wpisuje falszywe dane w kartach pracy? Ile etatow (w
    > przeliczeniu na pelne) moge miec aby nie bylo podejrzen?

    U kazdego z pracodawcow musisz przepracowac taka ilosc czasu pracy jaki
    jest przewidziane w umowie. KP zawiera ograniczania odnosnie tylko
    jednego pracodawcy.

    --
    Robalus bob67(at)wp.pl

  • 5. Data: 2003-12-21 12:51:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Dec 2003 02:15:59 +0100, Robalus <b...@w...plinvalid>
    wrote:

    >U kazdego z pracodawcow musisz przepracowac taka ilosc czasu pracy jaki
    >jest przewidziane w umowie. KP zawiera ograniczania odnosnie tylko
    >jednego pracodawcy.
    No tylko czy w w/w przypadku nie bedzie zachodzilo podejrzenie ze ktos
    popelnia oszustwo? Teoretycznie moge pracowac 160 godzin tygodniowo
    (czyli 4 etaty a nie 3,5 jak napisalem), ale praktycznie chyba to nie
    jest wykonalne?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-12-23 23:34:52
    Od: Robalus <b...@w...plinvalid>

    w <news:qn5buvgfg2g6bpshqpro3v3bmudjco9eeu@4ax.com>
    WAM napisał(a):

> [...]
    > tygodniowo (czyli 4 etaty a nie 3,5 jak napisalem), ale
    > praktycznie chyba to nie jest wykonalne?

    Oczywiscie, ze praca na 4 pelne etaty jest fizycznie niewykonalna.
    Dopoki jednak zaden z pracodawcow nie bedzie widzial problemow, ze nie
    pracujesz tyle godzin ile powinienes wszystko bedzie ok. W praktyce nie
    wyobrazam aby ktos dal rade ciagnac nawet 2 etaty. Ktorys z pracodawcow
    wczesniej czy pozniej powie bye bye. Trudno mi jest rowniez wyobrazic
    sobie powodztwo pracownika o zwrot pracodawcy czesci wynagrodzenia z
    tytulu nierzetelnego, zbyt duzego naliczania godzin pracy. Takie
    naliczenie godzin nie bedzie na pewno oszustwem. Przestepstwo oszustwa
    polega na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporzadzenia
    mieniem (i to za pomoca sposobow okreslonych w KK). Na pewno naliczenie
    pracownikowi przez pracodawce wiecej godzin niz faktycznie
    przepracowal, nie doprowadzi do niekorzystnego rozporzadzenia majatkiem
    pracownika.

    Pozdrawiam,

    --
    Robalus bob67(at)wp.pl