PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie umowy o pracę › Re: Dwie umowy o pracę
    From: Robalus <b...@w...plinvalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie umowy o pracę
    Date: Wed, 24 Dec 2003 00:34:52 +0100

    w <news:qn5buvgfg2g6bpshqpro3v3bmudjco9eeu@4ax.com>
    WAM napisał(a):

    > No tylko czy w w/w przypadku nie bedzie zachodzilo podejrzenie ze
    > ktos popelnia oszustwo? Teoretycznie moge pracowac 160 godzin
    > tygodniowo (czyli 4 etaty a nie 3,5 jak napisalem), ale
    > praktycznie chyba to nie jest wykonalne?

    Oczywiscie, ze praca na 4 pelne etaty jest fizycznie niewykonalna.
    Dopoki jednak zaden z pracodawcow nie bedzie widzial problemow, ze nie
    pracujesz tyle godzin ile powinienes wszystko bedzie ok. W praktyce nie
    wyobrazam aby ktos dal rade ciagnac nawet 2 etaty. Ktorys z pracodawcow
    wczesniej czy pozniej powie bye bye. Trudno mi jest rowniez wyobrazic
    sobie powodztwo pracownika o zwrot pracodawcy czesci wynagrodzenia z
    tytulu nierzetelnego, zbyt duzego naliczania godzin pracy. Takie
    naliczenie godzin nie bedzie na pewno oszustwem. Przestepstwo oszustwa
    polega na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporzadzenia
    mieniem (i to za pomoca sposobow okreslonych w KK). Na pewno naliczenie
    pracownikowi przez pracodawce wiecej godzin niz faktycznie
    przepracowal, nie doprowadzi do niekorzystnego rozporzadzenia majatkiem
    pracownika.

    Pozdrawiam,

    --
    Robalus bob67(at)wp.pl