PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Sat, 16 Mar 2002 21:21:10 +0100

    Thomas Ochmann wrote:

    > Potwierdzam, w niemczech
    > nie tylko w bankach ale i w ubezpieczalniach innych
    > powazniejszych firmach. Miejscami wypiera SAP
    > cobol na mainframe.
    > A szkoda bo ja oprocz javy bardzo chetnie
    > programuje w cobolu.
    > Roznica(w niemczech) jest trywialna:
    > za godzine pracy w javie placa mi 50-60 EURO
    > a w cobolu 100-150 EURO.
    >
    > I co byscie wybrali??

    Dawno, dawno temu.
    Widzialem/przegladalem podrecznik do COBOLA - w listingach
    programow dosc czesto byla tam stosowana instrukcja skoku do konkretnej
    linii. Pomyslalem sobie (bylem po 0,5 rocznym kursie Pascala) - co to za
    jezyk - jakis archaizm - no i prosze, moze i archaizm ale jaki
    dochodowy :)))

    Pozdrawiam
    Darek