PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-16 23:06:05
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 15 Mar 2002 09:48:53 +0000 (UTC), Daniel Podlejski
    <u...@u...eu.org> napisałbył:

    >: A jak wyglądają te rozwiązania? Toporne, niewygodne, pełne takich
    >: indywidualności-programistów, którzy ciągną swoje wersje 0.0.0.0.1,
    >: kończą studia, przechodzą do rozwiązań komercyjnych i programiki tak
    >: se trwają...
    >Wiesz Świnek, chyba Ci się grupy pomyliły.

    Nie ja zacząłem...

    >Ja wiem że na advocacy znów by Cię wyśmiali,

    taaaa... Możesz się tam przerzucić...

    >ale to nie powód żeby te brednie pisac gdzie indziej.

    Cóż za rzeczowa riposta.

    >Zresztą sam używasz tego marnego jąderka i marnego oprogramowania w wersji
    >0.0.0.0.1 (tylko tak jakby sobie z nim kiepsko radzisz ... ;->) Więc coś mi
    >tutaj hipokryzją zalatuje.

    Czy ja wiem? Bardziej się nim bawię niż używam... To że nie jest to
    szczyt techniki, nie znaczy, że nie mogę chcieć go znać... O fiacie
    126p też nie mam rewelacyjnego zdania, a jednak kilka lat nim
    jeździłem. Zanim przesiadłem się na lepsze...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)