PracaGrupypl.praca.dyskusje › Drugie podejście do tej samej firmy

  • 1. Data: 2004-05-10 09:17:49
    Temat: Drugie podejście do tej samej firmy
    Od: Tomasz Domański <d...@n...pl>

    witam,

    jakiś czas temu (około miesiąca) aplikowałem do dużej firmy, odpadłem po
    drugim etapie uraczony standardową formułą o braku stanowiska
    odpowiadającego moim kwalifikacjom, z zapewnieniem o kontakcie gdy tylko
    takowe stanowisko zaistnieje; dziś widzę że zaistaniało i teraz mam
    wątpliwości (w zasadzie to nie mam, ale chciałbym się upewnić) - czy wysyłać
    powtórnie dokumenty aplikacyjne czy np. zadzwonić i się przypomnieć; firma
    jest bardzo duża więc skłaniam się do powtórnej wysyłki, ale jestem ciekawy
    co myslicie

    pzdr, Doman

  • 2. Data: 2004-05-10 11:09:05
    Temat: Re: Drugie podejście do tej samej firmy
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Domański" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:c7nh35$rok$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > powtórnie dokumenty aplikacyjne czy np. zadzwonić i się przypomnieć; firma
    > jest bardzo duża więc skłaniam się do powtórnej wysyłki, ale jestem

    Smialo bym slal. A czemu niby nie mial bys teraz zostac przyjety.
    Moze to do innego dzialu albo zaczynaja od nowa szukac.
    Slanie nic z Ciebie nie robi.

    Ja bym slal i nawet 1000 razy jak warto.

    czesc
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-05-10 11:16:05
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "Tomasz Domański" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:c7no6e$cg2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >niedawno usłyszałem, że jak pojawi się
    > stanowisko bardziej odpowiadające moim kwalifikacjom o będą brać mnie pod
    > uwagę, to czy wysyłać im jeszcze raz komplet dokumentów, czy wystarczy się
    > przypomnieć w inny sposób?

    przy regularnym naplywie nowych CV moga nie przechowywac starych a mowia tak
    z grzecznosci...
    wysylaj!!!

  • 4. Data: 2004-05-10 11:16:56
    Od: Tomasz Domański <d...@n...pl>

    > Smialo bym slal. A czemu niby nie mial bys teraz zostac przyjety.
    > Moze to do innego dzialu albo zaczynaja od nowa szukac.
    > Slanie nic z Ciebie nie robi.
    >
    > Ja bym slal i nawet 1000 razy jak warto.

    nie no ok, ja się nie zastanawiam czy próbować, tylko nad formą w jakiej mam
    to zrobić - skoro stosunkowo niedawno usłyszałem, że jak pojawi się
    stanowisko bardziej odpowiadające moim kwalifikacjom o będą brać mnie pod
    uwagę, to czy wysyłać im jeszcze raz komplet dokumentów, czy wystarczy się
    przypomnieć w inny sposób?

    pzdr, Tomasz Domański

  • 5. Data: 2004-05-11 11:03:35
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Tomasz Domański pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> [...]
    > uwagę, to czy wysyłać im jeszcze raz komplet dokumentów, czy wystarczy się

    Nadmień, że poprzednio nie przyjęto Cię z takiego a takiego powodu, a
    teraz, jako że zainstniała możliwość zatrudnienia, chciałbyś się
    sprawdzić.

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-05-12 21:38:01
    Temat: inne, Drugie podejście do tej samej firmy
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    to ja zadam podobne pytanie i liczę na opinie,

    Jest firma, w której pracowałem kilka lat temu. Ja poszukuję nowego
    wyzwania, a tamta firma akurat poszukuje osoby do wykonywania interesującego
    mnie zajęcia.

    I tu pojawia się pytanie, czy waszym zdaniem lepiej jest pisać jako o
    powrocie do firmy czy jako o podjęciu nowego wyzwania? tzn najbardziej
    istotne jest dla mnie, czy lepsze jest brzmienie profesjonalne typu "jestem
    gotów podjąć się nowego wyzwania" czy też udać lekko skruszonego i nie
    napisać w stylu "w czasie kilku lat od rozstania poznałem nowe rozwiązania w
    zaiązane z branżą". a może jakieś inne sugestie?

    pozdr
    gromax

  • 7. Data: 2004-05-12 22:39:06
    Temat: Re: inne, Drugie podejście do tej samej firmy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisać w stylu "w czasie kilku lat od rozstania poznałem nowe rozwiązania
    > zaiązane z branżą". a może jakieś inne sugestie?

    Poszukujac mozliwosci zrealizowania w praktyce pelni swoich poszerzonych i
    ugruntowanych kwalifikacji natrafilem na informacje, ze jest to mozliwe w
    firmie x.
    Poniewaz znam firme z wczesniejszego etapu mojego rozwoju zawodowego, gdy
    pracowalem u panstwa w charakterze dsdasdsad , z tym wieksza checia, znajac
    juz dobrze marke i wysokie walory jakies tam firmy x, skladam aplikacje na
    stanowisko y, liczac na zrozumienie i pomoc w pelnym wykorzystaniu moich
    kwalifikacji zawodowych.
    Poniewaz w dotychczasowych kontaktach nasza wspolpraca ukladala sie
    wyjatkowo dobrze (czyli wywaliliscie tego ch..., przez ktorego odszedlem z
    firmy i nikt juz nie pamieta o co poszlo), licze na jak najszybsza mozliwosc
    zaprezentowania moich umiejetnosci, co w powiazaniu ze znajomoscia specyfiki
    firmy (pracuje u was jeszcze ta ruda z sekretariatu?) stanowi istotny atut
    mojej oferty.

    Srutututu, niech nam zyje prezes klubu.

    --
    pzdr. Krzysztof