PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do nauczycieli

  • 1. Data: 2004-05-10 08:20:29
    Temat: Do nauczycieli
    Od: "mylady" <m...@w...pl>

    Proszę powiedzcie mi w jaki sposób mogę załatwić sobie pracę w szkole. Nie wiem które
    placówki w mojej okolicy potrzebują nauczycieli o specjalności jaką posiadam, więc
    czy najpierw powinnam zadzwonić do szkoły (do kogo?) z zapytaniem o ewentualną
    posadę, czy też po prostu iść tam od razu z podaniem? I do kogo się udać? Do
    dyrektora? Czy wogóle jeszcze nie jest za późno na szukanie pracy w szkole?
    Może macie jakieś rady dla mnie? Proszę pomóżcie! Zdaję sobie sprawę z tego, że moje
    pytania brzmią banalnie, ale jednak na prawdę nie znam na nie odpowiedzi. Nie wiem
    co robić i jestem bardzo zagubiona.

    pozdrawiam i proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2004-05-10 10:26:42
    Temat: Re: Do nauczycieli
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zapytaniem o ewentualną posadę, czy też po prostu iść tam od razu z podaniem? I

    Co prawda nie jestem nauczycielem, ale coś o tym wiem.
    Zakładam, że masz wykształcenie w tym kierunku nauczycielskie lub kurs
    pedagogiczny plus jakieś studia. Najlepiej idź do dyrektora weź swoje CV +
    podanie i pogadaj bezpośrednio z dyrekcją. Nie polecam wysyłania papierów, czy
    zostawiania pani z sekretariatu - żądaj bezpośredniej rozmowy z najważniejszą
    osobą w szkole i czekaj na sprzyjający zbieg okoliczności, że akurat potrzebują
    kogoś i się spodobasz, bo raczej chętnych jest więcej niż miejsc (niż
    demograficzny itp)
    Powodzenia

  • 3. Data: 2004-05-10 13:08:13
    Od: m...@w...pl

    > Zakładam, że masz wykształcenie w tym kierunku nauczycielskie lub kurs
    > pedagogiczny plus jakieś studia.

    Pewnie że mam, niedługo bronię pracy magisterskiej.

    Najlepiej idź do dyrektora weź swoje CV +
    > podanie i pogadaj bezpośrednio z dyrekcją.

    O.K. A czy uważasz, że najpierw powinnam zadzwonić i dowiedzieć się, czy w ogóle
    potrzebują nauczyciela tego przedmiotu? Czy też iść i liczyć na łud szczęścia?

    > Powodzenia

    Dzięki :))
    pozdr, Mylady

  • 4. Data: 2004-05-10 13:20:04
    Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl>

    <m...@w...pl> napisał

    > Czy też iść i liczyć na łud szczęścia?

    ..no ale jedno jest pewne.,... -->obstawiam, że polskiego uczyć nie
    zamierzasz...

    --
    ZygZag
    at autograf pl

  • 5. Data: 2004-05-10 13:36:41
    Od: "zyczacy_powodzenia" <b...@o...pl>

    Powiem tak:

    moja zona jest nauczycielem i przez dway lata nie miala pracy, ale chodzila do
    szkol OSOBISCIE i skladala swoje CV nie do sekretarek (bo to po wyjsciu
    delikwenta je rwa i wyrzucaja do kosza - zona dowiedziala sie tym jak zaczela
    pracowac) a NA RECE DYREKTORA. I tym sposobem uzyskala swoja pierwsza praca,
    wprawdzie nie na caly etat, ale zawsze (zastepstwo). A pozniej poczta pantoflowa
    od innych nauczycielek dowiadywala sie w jakich szkolach, kto idzie na emeryture
    lub beda zastepstwa (macierzynstwo) i tam skladala papiery. I tak juz kilka
    latek ciagnie.
    Troche juz za pozno na na szukanie, bo dyrektorzy juz zdali rozpiski z
    zatrudnieniem do kuratorium, ale zastepstwa dosyc czesto sie zdarzaja. Zona
    skladala papiery w marcu, a w sierpniu zadzwonili, ze bedzie im potrzebne
    zastepstwo, bo tam jakias pani miala problemy podczas ciazy i musiala lezec w
    szpitalu. Najgorzej to gdzies sie zaczepic, a pozniej jakos juz idzie.

    Z pozdrowieniami
    maz, ktory znalaz prace tez z ogloszenia

  • 6. Data: 2004-05-10 14:40:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) mylady zapodał(a):
> [...]
    > pomóżcie! Zdaję sobie sprawę z tego, że moje pytania brzmią banalnie, ale
    > jednak na prawdę nie znam na nie odpowiedzi. Nie wiem co robić i jestem

    Moja dziewczyna jest nauczycielem...

    - mieszka na wiosce, więc tam trochę łatwiej było pracę znaleźć w szkole
    - musiała skończyć kurs pedagogiczny
    - pieniądze są śmieszne

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 7. Data: 2004-05-10 22:03:21
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    On Mon, 10 May 2004 10:20:29 +0200, mylady wrote:

    > Proszę powiedzcie mi w jaki sposób mogę

    zalatwic? ... ech..

    ale na pl.praca.oferowana pojawilo sie ostatnio stado ogloszen w sprawie
    pracy dla nauczycieli....

    czyzby to jednak tylko tak pro forma?

  • 8. Data: 2004-05-11 22:00:12
    Od: "sławomir wdowiak" <s...@g...pl>

    http://www.mazowieckie.pl/mbopdn_lista.php

  • 9. Data: 2004-05-12 13:33:21
    Od: m...@w...pl

    > http://www.mazowieckie.pl/mbopdn_lista.php

    No tak, szkoda że ja jestem z zachodniopomorskiego :((
    Ale dzięki wszystkim za rady :))

    pozdr, mylady