PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony webmaster

  • 1. Data: 2004-07-30 05:42:07
    Temat: Doświadczony webmaster
    Od: "studioturos" <s...@g...pl>

    Doświadczony webmaster podejmie pracę dla osób fizycznych lub firm -
    zlecenie, umowa, faktura VAT

    tel 022 844 29 66 lub e-mail: s...@v...pl lub s...@g...pl .

    Informacje www.studioturos.republika.pl

    ----
    przepraszam za reklamy!

  • 2. Data: 2004-07-30 05:58:37
    Temat: Re: Doświadczony webmaster?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Doświadczony webmaster podejmie pracę dla osób fizycznych lub firm -
    > zlecenie, umowa, faktura VAT
    >
    > tel 022 844 29 66 lub e-mail: s...@v...pl lub s...@g...pl .
    >
    > Informacje www.studioturos.republika.pl

    Dlaczego doświadczony webmaster ma ... skromna strone www i ani sladu portfolio, a na
    dodatek firmowa strone na bezplatnym dziadowskim serwerze?

    Wojtek (nadal bez www)

  • 3. Data: 2004-07-30 15:19:11
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Dlaczego doświadczony webmaster ma ... skromna strone www i ani sladu
    portfolio, a na dodatek firmowa strone na bezplatnym dziadowskim serwerze?

    Wyjeles mi to z ust. Teraz kazdy to doswiadczony, kompetentny, profesjonalny
    webmaster. Tylko dowodow tego nie widac. Poza tym w formularzu jest niby
    kontakt z sekretarką. Sekretarka jest, ale firmy nie stac na postawienie
    normalnej strony WWW ;) Jak to mowia szewc bez butow chodzi :)