eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › TECHNICAL SALES SUPPORT, IT SPECIALIST, COMPUTER SUPPORT SPECIALIST
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-07-30 04:50:39
    Temat: TECHNICAL SALES SUPPORT, IT SPECIALIST, COMPUTER SUPPORT SPECIALIST
    Od: w...@p...pl

    Wykonanie i wdrożenie projektu monitorowania sieci z pomocą
    protokołu SNMP.
    Aktualizowanie i opracowywanie procedur bezpiecznej eksploatacji.
    Administracja urządzeniami CISCO IOS ver. 12.1. – Cisco Catalyst
    Switches 4506, 3550 w oparciu o VLANy i Spanning Tree.
    Administracja serwerami aplikacyjnymi i bazodanowymi działającymi
    pod IBM AIX 5.2.
    Zarządzanie, obsługa, monitorowanie sieci oraz serwerów, aplikacji i
    usług, m. in.: Oracle 9i, IAS, OC4J, Web Cache za pomocą Tivoli
    Monitoring, NetView, Cisco Works, WhatsUp, MRTG i innych.
    Wsparcie na II linii dla użytkowników systemu.
    Budowanie założeń, wymagań oraz specyfikacji technicznych różnych
    systemów informatycznych np.: Work-Flow, ERP oraz CMS.
    Optymalizowanie procesów biznesowych.
    Identyfikacja możliwości wdrożenia usług online typu G2B, G2C, G2G.
    Zarządzanie, obsługa i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu
    sieci komputerowej, serwerów, systemów oraz aplikacji, a także innego
    wyposażenia komputerowego.
    Przygotowanie polityki bezpieczeństwa oraz bezpiecznej
    infrastruktury dla bezpiecznego obiegu informacji i danych,
    opracowywanie procedur i instrukcji.
    Zaprojektowanie infrastruktury bezpiecznej sieci składającej się mi.
    z 3 urządzeń Firewall Watchguard oraz scentralizowanej ochrony IDS
    Inline oraz anty wirusowej i filtrów Serwera Proxy przy współpracy z
    ruterami Cisco 7200 oraz 1500 i topologią VLAN na HP ProCurve 8000,
    4000
    Administracja SQL 7.0, 2000, Exchange 5.5, 2000, MS Proxy 2.0
    Doradztwo i wsparcie techniczne dla różnych komórek organizacyjnych.
    Koordynacja i wdrażanie systemów informatycznych oraz nadzór nad
    poprawną eksploatacją.
    Wdrożenie i administrowanie systemami informatycznymi Office
    Objects; aplikacja typu Back Office, MS SQL oraz Systemem Kadrowo
    Płacowym i Finansowo Księgowym COMERS. Baza danych działająca pod
    Slackware.
    Instalacje sprzętowe, programowe oraz konfiguracje i modyfikacje
    sprzętu typu IBM, Compaq, HP, Siemens.
    Obsługa ważniejszych klientów w ramach kontraktów serwisowych i
    handlowych.
    Rozpoznawanie i przewidywanie ewentualnych potrzeb klientów.
    Nawiązywanie kontaktów handlowych i serwisowych.
    Doradztwo i wsparcie techniczne.
    Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu umów serwisowych.
    Znajomość ustaw o Ochronie Danych Osobowych i Informacji Niejawnych
    DOSTĘP DO DANYCH O KLAUZULI POUFNE
    Bardzo dobra orientacja w rynku wiodących producentów wysoko-
    zaawansowanych technologii takich jak: IBM, COMPAQ, Hewlett Packard,
    Toshiba, Fujitsu-Siemens, APC, 3COM, Cisco, Lotus, Microsoft
    Bardzo dobra znajomość rynku klientów segmentu finansowego,
    administracji, korporacji, firm zagranicznych w zakresie wyższych
    technologii informatycznych i teleinformatycznych.

    Kreatywny, dynamiczny, doskonałe umiejętności interpersonalne.
    Umiejętność dotrzymywania terminów.
    Duży entuzjazm, energia, doskonały do pracy w zespole jak również
    jako lider. Duże zaangażowanie własne i determinacja na sukces w
    wymagającym środowisku.

    język angielski: dobry (w mowie i piśmie)

    Warszawa mobile: +48 600 028 198 mailto: w...@p...pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1