PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoświadczenie vs. certyfikaty › Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
  • Data: 2010-04-18 05:21:56
    Temat: Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 16, 2:24 pm, M <m...@...pl> wrote:

    > Jestem studentem i jestem na etape poszukiwania pracy jako programista.
    > Chciałem zapytać co wg. Was, najchętniej z punktu widzenia pracodawcy,
    > jest ważniejsze. Certyfikaty czy doświadczenie zawodowe tyle, że w nieco
    > innych technologiach niż te, w których ów programista ma pracować?

    Moim zdaniem doświadczenie. W życiu nie zrobiłem żadnego certyfikatu,
    w życiu mnie nikt o taki nie spytał, a gdyby spytał to od razu bym mu
    podziękował, bo nie chcę pracować dla człowieka, który patrzy w
    papiery a nie na doświadczenie :) Dyplom też pokazywałem w zasadzie
    tylko by dostać więcej urlopu.

    No ale ja jestem spaczony, używam tylko wolnego oprogramowania i robię
    serwisy webowe - siłą rzeczy działka ta wolna jest od papierkologii
    (robiłem też 2,5 roku w korpo w innej branży, ale to pominę).

    Na początek jako doświadczenie możesz podawać nawet projekty
    zaliczeniowe, byle nietypowe i ciekawie przedstawione. Jak masz wolny
    czas, możesz się wykazać udziałem w jakimś projekcie opensource lub
    robiąc serwis webowy (lub cokolwiek innego, co możesz pokazać
    pracodawcy mówiąc "proszę, oto moje dokonanie").

    --
    mihau