PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoświadczenie vs. certyfikaty › Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
  • Data: 2010-04-19 04:18:20
    Temat: Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 18, 4:50 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > No to właśnie jesteś spaczony. Ideologią. To w biznesie przeszkadza.
    > Oprogramowania używa się każdego byle było właściwe do osiągnięcia
    > celu (niezależnie od tego czy wolne, czy nie).

    To też ideologia. Nie przeszkadza Ci ona? ;)

    Od kilku lat jedyny zamknięty soft jakiego używam w pracy, to MSIE do
    testów. Na szczęście jest za darmo.

    > Nie jest. Zend wystawia certyfikaty ze znajomości PHP5, czy ZF.
    > Do ASP.NET też coś znajdziesz. Do administracji serwerami też
    > znajdziesz.

    No to ile tych certyfikatów mamy? Trzy? Chyba jednak lepiej patrzeć na
    doświadczenie, tym bardziej że na PHP i ASP świat webu się nie kończy.
    Ba, znajomość któregokolwiek z powyższych nie wystarczy by zbudować
    nowoczesny serwis webowy.

    --
    mihau