PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostyć dziwny sposób rekrutacji › Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    From: "rut" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    Date: Thu, 27 Jan 2005 12:33:27 +0100

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:qY3Kd.13748$2e4.2730@news.chello.at...

    > Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź ;)
    > A tak zupełnie poważnie.. dlaczego taka forma rekrutacji? Przynosze
    podanie
    > i co? Od razu bede miala rozmowe? Czy to nie świadczy czasem źle o
    firmie..?

    Dlaczego źle?
    Ja w ostatniej pracy miałam na odwrót - najpierw rozmowa, potem podanie. To
    dopiero było dziwne! A firma całkiem porządna - do dziś z sentymentem
    wspominam tę pracę.

    Selekcja wstępna na podstawie CV być może oszczędza pracy osobom
    odpowiedzialnym za rekrutację, ale z pewnością ogranicza szanse osób, które
    z jakiegoś powodu zapodały mniej "wypasione" CV i niezbyt górnolotny LM, ale
    za to są rzeczowe, opanowane, elokwentne... słowem posiadające to "COŚ" co
    zdaniem tego, konkretnego pracodawcy jest niezbędne na danym stanowisku.

    Może to się wydawać dziwne, ale wstępna selekcja na podstawie - powiedzmy-
    jakości papieru użytego do sporządzenia podania jest dziwniejsza, a zdarza
    się niestety...