PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostyć dziwny sposób rekrutacji › Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
  • Data: 2005-01-27 23:30:52
    Temat: Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rut; <ctajm3$r04$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Może to się wydawać dziwne, ale wstępna selekcja na podstawie - powiedzmy-
    > jakości papieru użytego do sporządzenia podania jest dziwniejsza, a zdarza
    > się niestety...

    Tylko mz. to mały odsetek rekrutacji opiera się na kryterium papieru -
    swego czasu [na początku mojego szukania pracy] wysyłałem na trochę
    grubszym i z lekki odcieniem szarości - takie coś na specjalne okazje,
    choć nie walące po oczach kolorami [producent Geographics - Executive
    class - parchment white A4 90gr/m^2] - 40 sztuk i zero odzewu.

    Flyer