PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostyć dziwny sposób rekrutacji › Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
  • Data: 2005-01-27 22:03:16
    Temat: Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2005 22:16:46 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Ale mowia, jesli sie w ogloszeniu jest podany numer telefonu.

    no - teraz wyszlo, ze to ja nie pamietam posta oryginalnego - ale
    doszukalem sie - nie ma tam mowy o zadnym telefonie - tylko, ze trzeba
    "jutro" sie zglosic osobiscie w sidzibie... no ale ja tego ogloszenia
    nie widzialem - moze faktycznie jest telefon ;-)

    powodzenia w kazdym razie dla tych, ktorzy juz sobie kolejke zajmuja
    ;-)