PracaGrupypl.praca.dyskusjeDokumenty niezbedne do zatrudnienia › Re: Dokumenty niezbedne do zatrudnienia
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dokumenty niezbedne do zatrudnienia
    Date: Wed, 12 Jun 2002 13:38:57 +0200

    Użytkownik "No Name" napisal:

    > NIP jest numerem identyfikującym Cię jako podatnika.

    No bez jaj - co to NIP to wiem :) Po prostu niedawno zaistniala dosc
    komiczna sytuacja. Zglaszajac swoja kandydature na rachmistrza poproszono
    mnie o moj NIP. Powiedzialem, ze z US nigdy sie jeszcze nie rozliczalem
    wiec NIP'u nie mam. W UM powiedzieli wiec abym napisal wniosek do US o
    przyznanie NIPu. Wniosek napisalem, poszedlem do US i... dowiedzialem sie,
    ze NIP'u nie dostane jesli nie bede mial pieczatki pracodawcy. Sytuacja
    wydala mi sie komiczna, ale panie jak zwykle wiedzialy lepiej ;)
    Zglosilem to w UM. Tam powiedzieli, ze najprawdopodobniej sprawe NIPow
    bedzie rozwiazywal GUS. No i faktycznie tak sie stalo. Na umowie ktora
    dostalem do podpisania byl juz moj NIP :)

    pozdrawiam
    Greg