PracaGrupypl.praca.dyskusjeDokumenty niezbedne do zatrudnienia › Re: Dokumenty niezbedne do zatrudnienia
  • Data: 2002-06-17 14:08:55
    Temat: Re: Dokumenty niezbedne do zatrudnienia
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KG (kgrygi)" napisał:

    > > W sumie daleko nie mam, a znowu jestem
    > > bez pracy wiec czasu duzo :(
    > A jak pracowales bez NIPu? :)

    Cholercia ja juz nic nie wiem :-P Pracowalem na umowe zlecenie. Na umowie
    nie ma jednak mojego NIP'u. Gdy go chcialem zalatwic w US nie chcieli mi
    przydzielic. W UM powiedzieli mi, ze te sprawe bedzie zalatwial GUS i na
    tym sie skonczylo. Umowe podpisalem, prace wykonalem, rachunek wystawilem
    i obecnie czekam na listonoszke. Wniosek o przyznanie NIP'u mam zamiar
    zlozyc jak najszybciej (bo skoro na umowie go nie ma widocznie jednak GUS
    nie zalatwial nic) aby pozniej moc sie rozliczyc z US i nie miec
    problemow. Bo chyba w tej chwili jeszcze ich nie mam, co nie? :-P

    pozdrawiam
    Greg