PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego pracodawcy tak chetnie zatrundniaja emerytow?? › Re: Dlaczego pracodawcy tak chetnie zatrundniaja emerytow??
  • Data: 2003-05-18 07:22:56
    Temat: Re: Dlaczego pracodawcy tak chetnie zatrundniaja emerytow??
    Od: "Kaczmar" <kaczmar@(NOSPAM)gower.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bo mają uregulowany stosunek do naszego kochanego ZUSu, w dziesiejszych
    czasach jezeli chodzi o prace nie - "na czarno" to czesto wiecej sie placi
    na ZUS niz dla pracownika do ręki - paranoja !

    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019
    tel:504916726
    mailto:kaczmar@(NOSPAM)gower.pl
    http://www.maciejkaczmarek.prv.pl
    Aby wysłać do mnie e-mail wytnij (NOSPAM) z adresu

    eastwoo wrote in message ...
    >No wlasnie - dlaczego tak czesto w gazetach widac ogloszenia "zatrudnie
    >emeryta" - czyzby chodzilo o dlugosc stazu pracy ;)? A moze sa jakies ulgi
    >tytulu zatrudniania emerytow??
    >Czy ktos moglby naswietlic sprawe, jak to wyglada od strony prawnej??
    Czyzby