PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
  • Data: 2003-03-21 10:46:21
    Temat: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a bylo to w Fri, 21 Mar 2003 08:48:20 +0100, pewien Michal Gancarski
    napisał/a:

    > <CIACH> BLABLABLA. I ty piszesz o pdstawach ekonomii? Kto cie uczyl? Marx?
    > Keynes?
    >
    > Powtórze mój post:
    >
    > No to ja powtórze: to co piszesz, to mit, zeby nie powiedziec, bzdura.
    > Konsumpcja biezaca NIGDY nie prowadzi do bogacenia sie gospodarki.
    > Gospodarka moze bogacic sie tylko w jeden sposób: oszczednosciami
    > prowadzacymi do akumulacji kapitalu i inwestowanymi dalej. Gospodarka USA
    > nie jest potezna w wyniku olbrzymiej konsumpcji, ta jest tylko wynikiem
    > tego, ze przez wiele lat przedsiebiorcy reinwestowali swoje zyski i jest
> [...]

    Ok, tylko co ja mam oszczędzać, skoro sam nic nie mam, przez olbrzymie
    podatki ustalone przez państwo???
    - zabierają mi moją pensję!
    - zwiększają koszt mojego zatrudnienia
    - (w związku z 2) ograniczają ilość zatrudnienia w gospodarce
    Extra, nie?

    Pozdrawiam
    Rafał