PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna???

  • 1. Data: 2003-06-20 05:59:42
    Temat: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna???
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Do cholery w takiej holandii wolno palic trawke zabijac nienarodzone dzieci,
    dokonywac eutanazji, zenic sie homoseksualistom a nie wolno pracowac????
    Przeciez to hipokryzja!!! Gdzie tu logika???!!!
    Ludzie jak tak mozna!!!!!!!

    Zabijanie nie jest przestepstwem a praca jest??

  • 2. Data: 2003-06-20 07:01:23
    Temat: Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna???
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eastwoo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przeciez to hipokryzja!!! Gdzie tu logika???!!!
    > Ludzie jak tak mozna!!!!!!!
    >
    > Zabijanie nie jest przestepstwem a praca jest??

    zabijanie? no i pod pretekstem dyskusji o pracy mamy kolejne zaproszenie do
    dyskusji nt eutanazji, polityki i aborcji. idz sobie gdzie indziej, tu sie
    rozmawia o powaznych sprawach, a nie pierdolach.
    /p

  • 3. Data: 2003-06-20 08:04:39
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    dzieci,
    > dokonywac eutanazji, zenic sie homoseksualistom a nie wolno pracowac????

    Ciekawe. To z czego ludzie tam żyją?

  • 4. Data: 2003-06-20 08:07:12
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "eastwoo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > dzieci,
    >
    > Ciekawe. To z czego ludzie tam żyją?

    ja kto - zabijaja sie wzajemnie i zjadaja, a reszte jak nie zjedza to
    sprzedaja na czesci zamienne;)

  • 5. Data: 2003-06-20 08:19:08
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    clockworkoi wrote:

    > ja kto - zabijaja sie wzajemnie i zjadaja, a reszte jak nie zjedza to
    > sprzedaja na czesci zamienne;)

    I jeszcze handluja trawka i tulipanami.

    wer

  • 6. Data: 2003-06-20 08:24:58
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    wer <w...@w...tnijto.pl> wrote in news:3EF2C37C.6000004@wp.tnijto.pl:

    /ciach.../

    > I jeszcze handluja trawka i tulipanami.

    ....lub zakladaja chodaki i oprowadzaja turystow po wiatrakach :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-06-20 09:33:21
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > wer <w...@w...tnijto.pl> wrote in news:3EF2C37C.6000004@wp.tnijto.pl:
    >
    > /ciach.../

    > ....lub zakladaja chodaki i oprowadzaja turystow po wiatrakach :-)

    znaczy, da sie zyc w tej europie;)))
    /p

  • 8. Data: 2003-06-20 13:12:30
    Temat: Odp: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna???
    Od: "irek" <i...@o...pl>

  • 9. Data: 2003-06-20 14:12:55
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    eastwoo <s...@p...fm> napisał(a):

    > Do cholery w takiej holandii wolno palic trawke zabijac nienarodzone
    dzieci,
    > dokonywac eutanazji, zenic sie homoseksualistom a nie wolno pracowac????

    Skąd wziąłeś takie durnoty - polecam link.

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/praca_030618/pr
    aca_a_14.html

    Cytat:
    Jakie warunki formalne muszą być spełnione, by polska pielęgniarka
    rozpoczęła pracę w holenderskim szpitalu czy przychodni?

    Pięćdziesiąt kilka pań, które do tej pory wyjechało do Holandii w ramach
    dwuletnich kontraktów, znalazło zatrudnienie w tamtejszych domach opieki
    społecznej, na razie nie mamy umów ze szpitalami czy przychodniami.

    Współpracujemy z firmą holenderską, która zajmuje się zarządzaniem w
    dziedzinie ochrony zdrowia. To ona przekazuje nam informacje o pracodawcach,
    którzy potrzebują pracowników. Gdy zbierze się odpowiednia liczba miejsc,
    ogłaszamy nabór - poprzez stronę internetową i specjalistyczną prasę. W tej
    chwili mamy już ponad 200 nowych zgłoszeń. Średnio na jedno wolne miejsce
    przypada czterech chętnych. Wszystkie formalności związane z pozwoleniem na
    pracę załatwiane są w całości przez stronę holenderską.

    > Przeciez to hipokryzja!!! Gdzie tu logika???!!!
    > Ludzie jak tak mozna!!!!!!!
    >
    > Zabijanie nie jest przestepstwem a praca jest??

    Może zamiast uprawiać tę durną propagandę, to byś się dokształcił. Myślenie -
    zwłaszcza krytyczne i racjonalne - ma kolosalną przyszłość.

  • 10. Data: 2003-06-20 20:03:51
    Od: "db501" <d...@t...net>

    To chyba oczywiste. Rodzina, dzieci i praca sa bardzo stresujace i czesto
    szkodliwe dla zdrowia a trawka relaksuje.