PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno w EU???

  • 1. Data: 2003-06-19 14:33:36
    Temat: Praca na czarno w EU???
    Od: "Rufus" <r...@o...pl>

    Witam grupowiczów:)

    Interesuje mnie (i nie tylko mnie;) jak jest z pracą na czarno w karajach
    Unii Europejskiej?
    Nie mam konretnego celu (kraju:) dlatego czekam na jakiekolwiek infromacje
    na ten temat w poszczególnych krajach:)
    Jeśli ktoś zna jakieś szczegóły dotyczące tego tematu niech pisze!!:)

    Dzięki:)

    Pozdrufka:)

    Rufus

  • 2. Data: 2003-06-20 13:26:05
    Temat: Odp: Praca na czarno w EU???
    Od: "irek" <i...@o...pl>

    Użytkownik Rufus <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcshqg$scu$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > na ten temat w poszczególnych krajach:)
    > Jeśli ktoś zna jakieś szczegóły dotyczące tego tematu niech pisze!!:)

    przede wszystki musisz znalesc kogos kto bedzie chcial zatrudnic Ciebie bez
    zadnej umowy
    mozesz szukac besposrednio na miejscu albo przez jakiegos polskiego
    posrednika czyt. zlodzieja
    nie spodziewaj sie , ze ktos poda Ci jakas oficjalna strone rzadowa z
    informacjami na temat pracy na czarno
    wszedzie juz teraz sytuacja wyglada podobnie jezeli chodzi o nielegalne
    zatrudnianie - duze kary ( przestaje byc to oplacalne )
    nawet w londynie gdzie zawsze istnial raj dla pracownikow na czarno wszedzie
    wymagaja work permint , ostanio zwiekszyli kary nawet do 10000 pounds

    powodzenia
    irek

  • 3. Data: 2003-06-21 12:33:13
    Temat: Re: Praca na czarno w EU???
    Od: "Rufus" <r...@o...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszedzie
    > wymagaja work permint , ostanio zwiekszyli kary nawet do 10000 pounds

    Wcale się tego nie spodziewałem że ktoś mi poda stronę rządową z
    informacjami. Tylko chodziło mi o relacje ludziktórzy byli za granicą w
    pracy na czarno:)
    Pozdrufka

    Rufus:D