PracaGrupypl.praca.dyskusje › Multi Level Marketing

  • 1. Data: 2003-06-19 14:58:18
    Temat: Multi Level Marketing
    Od: s...@i...pl (Multi Level Marketing)

    Witam

    Czy ktoś z Was słyszał o Multi Level Marketingu? Zapraszam do
    zapoznania się z tym, czym dysponuje. Proszę o kontakt mailowy :
    s...@i...pl

    Mogę jedynie powiedzieć, że warto - ale o tym musi się przekonać każdy
    z Was...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-19 18:53:20
    Temat: Re: Multi Level Marketing
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Multi Level Marketing" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś z Was słyszał o Multi Level Marketingu? Zapraszam do
    > zapoznania się z tym, czym dysponuje. Proszę o kontakt mailowy :
    > s...@i...pl

    W ten sposób unikasz publicznej dyskusji. Liczysz na jeleni?

    > Mogę jedynie powiedzieć, że warto - ale o tym musi się przekonać każdy
    > z Was...

    Z pewnością warto dla Ciebie. Naprzód przedstaw dowód, ze twój MLM nie jest
    piramidą.

  • 3. Data: 2003-06-19 21:59:24
    Od: "Dock" <d...@w...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piramidą.
    >
    > hehe - co może chcesz man jakiś raporcik sprzedać za 5 dolców - sory stary
    ale na to już nas nie nabierzesz ;)

  • 4. Data: 2003-06-21 11:58:15
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Proponuje ciekawy artykuł Wandy Łoskot na temat MLM

    http://www.akademiasukcesu.com/biznes/mlm.html

    Pozdrawiam
    quba www.superszkolenia.pl
    Zapraszam na szkolenia