1. Data: 2003-06-19 19:04:46
Temat:Praca poza miejscem zamieszkania
Od:"Jagiennka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam maly problemik.
Poszukuje pracy w innym miescie niz obecnie mieszkam - odleglosc 100 km.
Mieszkanie w nowym miejscu na poczatek mam, wiec tu nie ma zadnego problemu
+ rozstanie sie z obecna firma na mocy porozumienia stron nie sprawi
klopotu. Tak wiec max w tydzien moge przeniesc sie "w calosci".
Jak ta kwestie ujac z liscie motywacyjnym, zeby nie zostac z gory
zdyskwalifikowanym z powodu domniemanych przez potencjalnego pracodawce
klopotow ze zmiana miejsca zamieszkania? Do tej pory ujmowalam to w LM
marginalnie ale prawie nikt nie odpowiada na oferty (wiem, ze to dzis norma)
ale obawiam sie, ze to 100 km dziala jednak na moja niekorzysc (zaznaczam,
ze chodzi o oferty zwiazane z moim wyksztalceniem i doswiadczeniem
zawodowym).
Mial ktos z Was moze podobny problem i udalo mu sie go jakos rozwiazac? Albo
macie jakies pomysly?
Pozdrawiam.
Jagiennka

2. Data: 2003-06-19 20:48:13
Temat:Re: Praca poza miejscem zamieszkania
Od:Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagiennka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
l...
> [...]
> odpowiada na oferty (wiem, ze to dzis norma)
> ale obawiam sie, ze to 100 km dziala jednak na moja niekorzysc

Nie martw się tym. Ja poszukuję pracy w dwóch miastach odległych
odpowiednio 200 i 300 KM od obecnego miejsca zamieszkania i pracodawcy
jakoś zapraszają mnie (czasami :-)). Wtedy pada pytanie/stwierdzenie:

"W CV ma Pan informację o możliwości przeniesienia się do XXX.
Proszę o tym opowiedzieć."

Jeśli pracodawcę "przeraża" te 100 KM to lepiej u niego nie pracować.
Kto wie co jeszcze może go przerazić ;-) Ja w CV mam wyraźnie
(pogrubione/podkreślone) w informacjach dodatkowych:
"Pełna gotowość do natychmiastowej zmiany miejsca zamieszkania"

Oczywiście możesz walnąć wioskową nowomowę :-): "Pełna gotowość do
relokacji" albo coś w tym stylu.

To naprawdę nie jest problem, a rynek pracy wymaga mobilności
więc uszy do góry. Ja w ciągu ostatnich 3 tyg. byłem 3 razy
w stolicy. Kto wie co się z tego wykluje? (już czas najwyższy :-))

pozdrawiam
Art

3. Data: 2003-06-20 07:52:49
Od:"Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagiennka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
l...

> Mieszkanie w nowym miejscu na poczatek mam...

Zamelduj się tymczasowo.

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2003-06-20 14:14:26
Od:MichaL <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (pogrubione/podkreślone) w informacjach dodatkowych:
> "Pełna gotowość do natychmiastowej zmiany miejsca zamieszkania"

a nie lepiej taki zapis umiescic w LM ?

m.

5. Data: 2003-06-20 17:40:29
Od:Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MichaL" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> a nie lepiej taki zapis umiescic w LM ?

Gdy wysyłam ofertę do Wrocławia to jest o tym informacja w LM
ponieważ jest powiązana z treścią samego LM i dobrze się z nim splata.
Jesli wysyłam do Warszawy to tylko w CV.

Może i umieszczanie zawsze w LM informacji o tym ma sens.
Jednak praktycznie nie ma możliwości zbadania wpływu tej
czy innej informacji na skuteczność naszego CV.

pozdrawiam
Art

6. Data: 2003-06-21 10:20:24
Od:MichaL <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy wysyłam ofertę do Wrocławia to jest o tym informacja w LM
> ponieważ jest powiązana z treścią samego LM i dobrze się z nim splata.
> Jesli wysyłam do Warszawy to tylko w CV.

Ja tez wlsnie tak mysle.Chociaz bywa i tak, ze co niektorzy LM w ogole nie
czytaja, wtedy lepiej to co najwazniejsze umiescic w CV, tylko trzeba by
to jakos ladnie wkomponowac.
Np, po "Zainteresowania" umiescic "Dodatkowe informacje" i tam o tym
napisac, mozna by ew. jeszcze o wojsku wspomniec, jezeli ma sie to
uregulowane rzecz jasna.

pozdrawiam
m.

7. Data: 2003-06-21 14:51:09
Od:Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez wlsnie tak mysle.Chociaz bywa i tak, ze co niektorzy LM w
ogole nie
> czytaja, wtedy lepiej to co najwazniejsze umiescic w CV,

Ah zapomniałem, oczywiście info o możliwości przeniesienia
jest w CV zawsze, natomiast gdy wysyłam do Wrocławia to jest
dodatkowo. Bo pasi :-)

O wojsku też dobrze dopisać, przynajmniej wszystko jasne.
Kawaler + rezerwista + chce się przenieść :-)

pzdr
Art

8. Data: 2003-06-22 20:17:00
Od:"Jagiennka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za cenne podpowiedzi - jak sie okazuje mozna to ujac inaczej i lepiej
niz to do tej pory robilam. A wojsko chyba sobie daruje, skoro nie podlegam
takiemu obowiazkowi. Zamiast tego wpisze "dla zachety" pozwolenie na bron
;-). Co Wy na to?
Dzieki wielkie
Jagiennka