PracaGrupypl.praca.dyskusje › spec. ds. rejestracji leków - co to za stanowisko

  • 1. Data: 2003-06-20 06:27:27
    Temat: spec. ds. rejestracji leków - co to za stanowisko
    Od: "Hela" <a...@o...pl>

    Witam,
    czy może ktoś jest zorientowany na czym polega praca na tym stanowisku?
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-06-20 20:00:06
    Temat: Re: spec. ds. rejestracji leków - co to za stanowisko
    Od: "MoniaP" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Hela" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy może ktoś jest zorientowany na czym polega praca na tym stanowisku?

    Zalezy z ktorej strony na to spojrzec: praca w Urzedzie Rejestracji Wyrobow
    Medycznych i ... bla bla bla długa i pokrecona nazwa, czy w jakiejs firmie
    farmaceutycznej. Ja miedzy innymi szykuje dokumentacje do rejestracji
    produktow dla tegoz Urzedu, ale moje stanowisko tak sie nie nazywa :-)

    Pozdr.
    Monica