PracaGrupypl.praca.dyskusjeDam pracę - zdalnie › Re: Dam pracę - zdalnie
    Subject: Re: Dam pracę - zdalnie
    Newsgroups: pl.praca.szukana,pl.praca.oferowana,pl.praca.dyskusje,alt.pl.praca.oferow
    ana
    From: jessy <j...@N...pl>
    Date: Thu, 17 Dec 2015 10:10:05 +0100

    W dniu 17.12.2015 o 08:29, Kviat pisze:

    > Skoro zamieszcza Pan ogłoszenie o pracę na grupie pl.praca.dyskusje to
    > rozumiem, że chce Pan o tej ofercie podyskutować, więc dyskutujemy o
    > informacjach, które Pan zamieścił, a nie o tych, których Pan nie zamieścił.
    Ogłoszenie jest na 4-ch grupach.
    Nie zamierzałem o nim dyskutować, ale uwielbiam takich troli.

    > Zauważyłem. Czy to coś zmienia?

    Pracowałem ponad 25 lat na przeróżnych kontraktach i wcale tego nie
    żałuję. Nie jestem przywiązany do socjału.
    Otóż drogi Panie "kontrakt" jest najbardziej pojemnym i rozsądnym
    wyborem. Zarówno dla pracodawcy jak i dla pracownika.
    Jeśli chce Pan, aby Państwo zabierało Panu 30% wynagrodzenia - Pański wybór.
    (bardziej inteligentnych czytelników nie muszę o tym informować)

    > Między np. brakiem płatnego urlopu, a brakiem płatnego urlopu za trzy
    > cyfrową kwotę?
    aaaa... no to wszystko jasne ... urlop przede wszystkim.
    OK. Zapomniałem umieścić w ogłoszeniu, że płacę za wykonaną pracą a nie
    za urlop. Sorki.
    Widać nie każdy rozumie.

    > Jaki "pracodawca", takie ogłoszenie...
    No... to jest potężny argument.