PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dam pracę - zdalnie

  • 1. Data: 2015-12-15 18:24:59
    Temat: Dam pracę - zdalnie
    Od: jessy <j...@d...pl>

    OPIEKUN PROJEKTÓW ZAKUPOWYCH

    Opis stanowiska pracy:
    Innowacyjny portal Crowdshoppingowy DZIOBACZ.PL zatrudni Opiekunów
    Projektów Zakupowych.
    Praca zdalna przed komputerem.
    Nienormowany czas pracy.

    Umowa o sukces na czas nieokreślony.

    CV + list motywacyjny w języku polskim prosimy przesyłać na adres:
    p...@d...pl

    Wymagania:
    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, internetu.
    Wykształcenie min. licencjat. lub w trakcie studiów.
    Doświadczenie i predyspozycje w kontaktach z klientami, dostawcami.
    Zdolności negocjacyjne.
    Bardzo dobra znajomość marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
    Dodatkowymi atutami będą: znajomość SEO, AdWords, GoogleAnalytics,
    doświadczenie w kampaniach reklamowych - w tym w mediach społecznościowych.

    Prezentacja firmy:
    Serwis dziobacz.pl to innowacyjny portal społecznościowy, wspomaga
    tworzenie tzw. grup zakupowych, skupiających konsumentów
    zainteresowanych zakupem jednakowych produktów lub usług.
    Zebrana grupa występuje jako klient zbiorczy w relacjach z dostawcami i
    przez to ma szansę na wynegocjowanie znacznie korzystniejszych warunków
    transakcji.
    Korzyści te dotyczą przeważnie ceny, ale dostawcy mogą zaoferować
    również inne benefity np. w postaci dodatkowego wyposażenia, wydłużonej
    gwarancji itp.
    Projekt zakupowy jest elektronicznym ogłoszeniem, precyzyjnie opisującym
    i jednoznacznie określającym parametry towaru lub usługi takie jak:
    nazwa, typ, model, cena, opis, zdjęcie, czas realizacji.
    W projekcie podana jest także liczba uczestników, która jest niezbędna
    aby transakcja doszła do skutku.
    Koncepcję działania serwisu prezentuje film:

    Informacje dodatkowe
    Adres strony pracodawcy: http://www.dziobacz.pl
    Rodzaj pracy: zdalna praca przed komputerem
    Rodzaj umowy:
    Umowa zlecenie/o dzieło/ kontrakt/ okres próbny
    Czas trwania umowy: nieokreślony
    Liczba wakatów: 4

    Min. doświadczenie: 2 lata
    Min. wykształcenie: Wyższe licencjackie
    Wynagrodzenie: Wynagrodzenie za sukces
    Branża: Internet / E-Commerce

  • 2. Data: 2015-12-15 19:04:51
    Temat: Re: Dam pracę - zdalnie
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-15 o 18:24, jessy pisze:
> [...]

    > Rodzaj pracy: zdalna praca przed komputerem
    > Rodzaj umowy:
    > Umowa zlecenie/o dzieło/ kontrakt/ okres próbny

    Pracodawca...
    Że też ludziom nie jest wstyd zamieszczać takie ogłoszenia.
    Kogo wy szukacie do tej pracy? Przecież nikt, kto ma IQ wyższe od ogórka
    kiszonego, nie da się nabrać na "Czas trwania umowy: nieokreślony" i
    "Wynagrodzenie: Wynagrodzenie za sukces".
    Liczba wakatów? Na zlecenie? Serio? Umowa o dzieło na czas nieokreślony?

    Jaki ogórek, tfu... pracodawca, takie ogłoszenie.

    Sukcesu zamiast pieniędzy życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-12-16 12:11:35
    Od: jessy <j...@N...pl>

    W dniu 15.12.2015 o 19:04, Kviat pisze:

> [...]
    > Liczba wakatów? Na zlecenie? Serio? Umowa o dzieło na czas nieokreślony?
    >
    > Jaki ogórek, tfu... pracodawca, takie ogłoszenie.

    Witam Panie Piotrze,
    Zapoznał się Pan dokładnie z ofertą pracy i z zasadami działania portalu?
    Wie Pan już jak definiujemy sukces?
    Może jednak nie jest tak źle?

    Zachęcam do komentowania ale po zaznajomieniu się dokładnie z ofertą pracy.
    :)

    Pozdrawiam.
    Janusz

  • 4. Data: 2015-12-16 19:33:02
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 12:11, jessy pisze:

    > Witam Panie Piotrze,
    > Zapoznał się Pan dokładnie z ofertą pracy

    Dogłębnie? Z tej oferty?
    Tak.
    "Umowa o dzieło - czas nieokreślony" i "wynagrodzenie za sukces".

    Wy nie oferujecie pracy na czas nieokreślony, wy szukacie
    zleceniobiorcy. Albo wykonawcy dzieła.

    Krótko mówiąc, szukacie jelenia za grosze na cały etat, który sam sobie
    zapłaci ZUS, nie będzie miał urlopu, a Kodeks Pracy to co najwyżej
    będzie mógł sobie przeczytać, żeby się dowiedzieć na czym polega praca
    na czas nieokreślony i czym się różni od umowy o dzieło.

    > i z zasadami działania portalu?

    A co to ma do rzeczy?

    > Wie Pan już jak definiujemy sukces?

    Proszę mi wyjaśnić.

    > Może jednak nie jest tak źle?

    Może jednak jest, skoro wstydzicie się podać wysokość wynagrodzenia.

    > Zachęcam do komentowania ale po zaznajomieniu się dokładnie z ofertą pracy.
    > :)

    To, czy coś skomentuję czy nie, nie zależy od Pana warunków.
    Zachęcam rzetelnie sformułować ofertę pracy i dopiero wtedy zamieszczać
    ją publicznie. Jak zawrze Pan w niej dokładne warunki pracy bez
    ściemniania o "czasie nieokreślonym", to da mi Pan szansę na dogłębne
    zaznajomienie się z ofertą.
    A jak na razie to pozwoli Pan, że będę komentował te informacje, które
    raczył Pan zamieścić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2015-12-16 22:37:17
    Od: jessy <j...@N...pl>

    W dniu 16.12.2015 o 19:33, Kviat pisze:

> [...]
    > będzie mógł sobie przeczytać, żeby się dowiedzieć na czym polega praca
    > na czas nieokreślony i czym się różni od umowy o dzieło.

    Może będzie łatwiej zrozumieć potrzeby pracodawcy? Nie wiem.

    > Proszę mi wyjaśnić.
    OK, wyjaśniam:
    Płacę określoną kwotę (trzycyfrową) w zł za znalezienie dostawcy towaru
    (producenta lub importera) do konkretnego projektu zakupowego.
    Proszę zerknąć czym zajmuje sie Opiekun Projektu Zakupowego.

    > Może jednak jest, skoro wstydzicie się podać wysokość wynagrodzenia.
    Może jednak nie jest?

    > To, czy coś skomentuję czy nie, nie zależy od Pana warunków.
    Uważam, że każdy ma prawo komentopwać to co wie, a nie to o czym nie ma
    pojęcia.
> [...]
    > ją publicznie. Jak zawrze Pan w niej dokładne warunki pracy bez
    > ściemniania o "czasie nieokreślonym", to da mi Pan szansę na dogłębne
    Czy zauważył Pan w ogłoszeniu może słowo "kontrakt"?
    Może oznacza to, że daję pracownikowi wybór?
    > A jak na razie to pozwoli Pan, że będę komentował te informacje, które
    > raczył Pan zamieścić.
    Pozwalam.

    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Również pozdrawiam
    Janusz

  • 6. Data: 2015-12-17 08:29:11
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 22:37, jessy pisze:

    > Uważam, że każdy ma prawo komentopwać to co wie, a nie to o czym nie ma
    > pojęcia.

    Skoro zamieszcza Pan ogłoszenie o pracę na grupie pl.praca.dyskusje to
    rozumiem, że chce Pan o tej ofercie podyskutować, więc dyskutujemy o
    informacjach, które Pan zamieścił, a nie o tych, których Pan nie zamieścił.

    > Czy zauważył Pan w ogłoszeniu może słowo "kontrakt"?

    Zauważyłem. Czy to coś zmienia?

    > Może oznacza to, że daję pracownikowi wybór?

    Między np. brakiem płatnego urlopu, a brakiem płatnego urlopu za trzy
    cyfrową kwotę?

    > Pozwalam.

    Jaki "pracodawca", takie ogłoszenie...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2015-12-17 10:10:05
    Od: jessy <j...@N...pl>

    W dniu 17.12.2015 o 08:29, Kviat pisze:

    > Skoro zamieszcza Pan ogłoszenie o pracę na grupie pl.praca.dyskusje to
    > rozumiem, że chce Pan o tej ofercie podyskutować, więc dyskutujemy o
    > informacjach, które Pan zamieścił, a nie o tych, których Pan nie zamieścił.
    Ogłoszenie jest na 4-ch grupach.
    Nie zamierzałem o nim dyskutować, ale uwielbiam takich troli.

    > Zauważyłem. Czy to coś zmienia?

    Pracowałem ponad 25 lat na przeróżnych kontraktach i wcale tego nie
    żałuję. Nie jestem przywiązany do socjału.
    Otóż drogi Panie "kontrakt" jest najbardziej pojemnym i rozsądnym
    wyborem. Zarówno dla pracodawcy jak i dla pracownika.
    Jeśli chce Pan, aby Państwo zabierało Panu 30% wynagrodzenia - Pański wybór.
    (bardziej inteligentnych czytelników nie muszę o tym informować)

    > Między np. brakiem płatnego urlopu, a brakiem płatnego urlopu za trzy
    > cyfrową kwotę?
    aaaa... no to wszystko jasne ... urlop przede wszystkim.
    OK. Zapomniałem umieścić w ogłoszeniu, że płacę za wykonaną pracą a nie
    za urlop. Sorki.
    Widać nie każdy rozumie.

    > Jaki "pracodawca", takie ogłoszenie...
    No... to jest potężny argument.

    > Pozdrawiam
    > Piotr
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 8. Data: 2015-12-17 16:48:36
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > Płacę określoną kwotę (trzycyfrową) w zł za znalezienie dostawcy towaru
    > (producenta lub importera) do konkretnego projektu zakupowego.
    > Proszę zerknąć czym zajmuje sie Opiekun Projektu Zakupowego.

    Kviat, nie dyskutuj z nim, zatrudnij się u mnie.
    Startuję z konkurencyjnym projektem - zbieram chętnych na zakup BMW z
    serii 5, full wypas za 99000 zł.
    Zatrudnię Opiekuna Projektu Zakupowego.
    Płacę określoną kwotę (czterocyfrową) w zł za znalezienie dostawcy
    towaru (producenta lub importera) do tego projektu zakupowego.

    Płacę za sukces.
    Znajdziesz dostawcę w 1 dzień - zarabiasz jak górnik w Barbórkę.
    Nie znajdziesz przez rok - jesteś leń, który myśli tylko o urlopie a nie
    o pracy.

  • 9. Data: 2015-12-17 22:20:28
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-17 o 10:10, jessy pisze:

    > Ogłoszenie jest na 4-ch grupach.

    W tym na pl.praca.dyskusje...

    > Nie zamierzałem o nim dyskutować,

    I mimo tego zamieściłem na pl.praca.dyskusje?

    > ale uwielbiam takich troli.

    A ja uwielbiam trollować "pracodawców", którzy robią coś, czego nie
    zamierzali robić i są bardzo zdziwieni tym, że to zrobili, chociaż tego
    nie zamierzali robić.

    > Pracowałem ponad 25 lat na przeróżnych kontraktach i wcale tego nie
    > żałuję. Nie jestem przywiązany do socjału.

    Cieszę się Pańskim szczęściem.

> [...]
    > wyborem. Zarówno dla pracodawcy jak i dla pracownika.
    > Jeśli chce Pan, aby Państwo zabierało Panu 30% wynagrodzenia - Pański

    Eeee? Całe 30%? Serio? To ja już wolę umowę o dzieło na czas
    nieokreślony za trzy cyfrową kwotę.

    > (bardziej inteligentnych czytelników nie muszę o tym informować)

    Oczywiście, że nie musi Pan. Bardziej inteligentni czytelnicy od razu
    zrozumieli Pańskie ogłoszenie z ofertą "pracy".

    Najwidoczniej pańska oferta "pracy" skierowana jest do tych mniej
    inteligentnych "pracowników", którzy dadzą się nabrać na zwroty-klucze
    typu "czas nieokreślony" w umowach zlecenia czy o dzieło.
    Ładnie to tak wykorzystywać naiwność słabszych? Dumny jest Pan z tego?

    > aaaa... no to wszystko jasne ... urlop przede wszystkim.
    > OK. Zapomniałem umieścić w ogłoszeniu, że płacę za wykonaną pracą a nie
    > za urlop. Sorki.
    > Widać nie każdy rozumie.

    "Zapomniałem" :):)

    No patrz Pan... A ci, co zatrudniają na etat to idioci bo za urlop też
    płacą. Frajerzy, nie?
    Pan to dopiero jest Pracodawcą (przez duże P).
    Jest coś jeszcze o czym Pan Pracodawca "zapomniał?

    > No... to jest potężny argument.

    Na miarę oferty pracy zamieszczonej na grupie, na której nie zamieszcza
    się oferty pracy jeżeli nie chce się o tej ofercie dyskutować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2015-12-17 22:31:25
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-17 o 16:48, ktos pisze:

    > Kviat, nie dyskutuj z nim, zatrudnij się u mnie.

    Nie da rady. Zarobiony jestem
    https://www.youtube.com/watch?v=umu6R1NtQr8

    :)

    > Płacę za sukces.
    > Znajdziesz dostawcę w 1 dzień - zarabiasz jak górnik w Barbórkę.
    > Nie znajdziesz przez rok - jesteś leń, który myśli tylko o urlopie a nie
    > o pracy.

    Ja biorę tylko zlecenia na dzieło na czas nieokreślony. Nie mam czasu na
    mrzonki o urlopie :)

    Pozdrawiam
    Piotr