PracaGrupypl.praca.dyskusjeDam pracę - zdalnie › Re: Dam pracę - zdalnie
  • Data: 2015-12-23 18:13:22
    Temat: Re: Dam pracę - zdalnie
    Od: ktos <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-23 o 11:53, jessy pisze:

    > Tak, dlatego oferta jużjest nieaktualna.
    > Zapewniem, że miałem na tyle dużo zgłoszeń, że miałem w czym wybierać.
    > I zapewniam Pana, że z takim podejściem do pracy u mnie nie znalazłby
    > Pan pracy.
    > Jako najlepszy kraj dla Pańskich chorych wymagań proponuję Białoruś,
    > Rosję, Koreę płn.

    Ja też pracuje na kontrakcie (zawarłem go sam ze sobą) od 25 lat, piszę
    to, żeby nie było, że jestem przywiązany do socjalu.
    Mimo to powiem: kłamiesz nazywając ten rodzaj zajęcia pracą i wysyłając
    do Korei tych, którzy śmią wątpić czy to praca.

    Praca to by była wtedy, gdybyś zlecił/zlecał np. zrobienie wykazu
    dostawców, przeprowadzenie rozmów handlowych z nimi i płacił za to stałą
    kwotę + ew. premię, obojętnie na umowę o pracę, zlecenie, dzieło czy
    kontrakt.
    To co ty proponujesz to się nazywa akwizycja. Nic w tym złego, są
    ludzie, którzy tak zarabiają. Część z własnego wyboru, większość pewnie
    z desperacji. Złem jest kpienie z ludzi, którzy nazywają rzecz po imieniu.
    Każdy z nas zetknął się z próbami werbunku do jakiegoś Amwaya czy innego
    MLM-a i takimi samymi drwinami z urlopu, socjalu i opowieściami o
    wakacjach w Australii. Z chęcią bym zapytał tych werbowników ile razy
    tam byli.