PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG a zameldowanie

  • 21. Data: 2008-04-19 13:15:54
    Temat: Re: DG a zameldowanie
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Dnia 19.04.2008 Immona <c...@n...gmailu> napisał/a:
    >
    > [...]
    >

    > Jak widać pokutują na tyle skutecznie, że doradzają tutaj mieć zameldowanie
    > zamiast "prawa do lokalu" przy wizycie w US. :)

    Jeśli pijesz do mnie, to nic takiego nie sugerowałem. Mówiłem, że
    lepiej jest mieć zameldowanie zamiast gołego miejsca zamieszkania bez
    tytułu prawnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-04-19 13:17:52
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Dnia 19.04.2008 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:
    >
    > [...]
    >

    > Ale znanego w umowie.
    > Z różnymi sankcjami za niewywiązanie się z umowy.
    > (np. możliwością rozwiązania umowy bez wypowiedzenia
    > i przepadnięciem kaucji).

    Obawiam się, że nie do obronienia przed sądem. A to do niego będzie
    należała decyzja o wydaniu wyroku eksmisyjnego.

  • 23. Data: 2008-04-19 13:32:35
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > o ile takowe posiadasz, w przypadku jego braku rozliczasz się w miejscu
    > zameldowania:O)

    Nieprawda.

  • 24. Data: 2008-04-19 13:34:06
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > o ile takowe posiadasz, w przypadku jego braku rozliczasz się w miejscu
    > zameldowania:O)

    W praktyce tak się robi. Teoretycznie - w myśl przepisów - nie.

  • 25. Data: 2008-05-01 22:06:29
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl>

    Czesc

    Ja zarejestrowalem dzilalnosc gospodarcza na adres w ktorym mieszkalem
    akurat u znajomego :)
    Nie bylo zadnego problemu.
    Nikt nic nie wymagal :) . Haha podobno po 1 roku przyszla kontrola i nie
    mogla mnie znalezc ( przeprowadzilem sie gdzie indziej ) po 3 latach mnie
    znalezli - mialem kontrole podatkowa zaplacilem jakies kilkaset zlotych (
    za zle rozliczenia - zle policzylem ) ogolnie loz , melduje sie gdzie
    mieszkasz - lub gdzie chcesz dostwac pisma wtedy jezeli Urzad skarbowy ma
    jakies problemy latwiej przyjdzie do ciebie pismo ( wymagane :))

    Pozdrawiam
    Marcin

    Uzytkownik <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

  • 26. Data: 2008-05-04 20:32:27

    > Uzytkownik <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    Witam

    Dla potomnych jakby ktos szukal.

    Zalozylem dzialalnosc w miejscowosci B (zameldowany jestem w
    miejscowosci A). Wystarczylo podpisac papierek, ze swoja przyszlosc
    wiaze z miejscowoscia B. Co do pozwolenia na lokal nie bylo problemu,
    jestem wlascicielem, mam papier od notariusza.

    TM