PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie honorarium za szkolenie/warsztaty?

  • 1. Data: 2008-04-18 12:10:39
    Temat: jakie honorarium za szkolenie/warsztaty?
    Od: "PureFun" <n...@g...com>

    hej

    Mam propozycje przeprowadzenia wykładu/warsztatow (6-7h) w swoim mieście na
    temat związany z moją profesja, specjalizacją (marketing). Grupa ok 15 osób.
    Do przygotowania tego potrzebowalbym jeszcze ok 4h, czyli łącznie ok 10h
    pracy.

    Ile myślicie powinno wynieść wynagrodzenie za taką uslugę? Jakieś
    doświadczenia?

    thx

    Paweł

  • 2. Data: 2008-04-18 12:24:27
    Temat: Re: jakie honorarium za szkolenie/warsztaty?
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    PureFun wrote:
> [...]
    > pracy.
    >
    > Ile myślicie powinno wynieść wynagrodzenie za taką uslugę? Jakieś

    Administracja Oracle 14zl/h netto.

  • 3. Data: 2008-04-18 12:29:03
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Uzytkownik "Wojtas" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Administracja Oracle 14zl/h netto.

    chyba *liczba_sluchaczy

  • 4. Data: 2008-04-18 12:39:01
    Od: "PureFun" <n...@g...com>

    > Administracja Oracle 14zl/h netto.

    yyy tanio, a wyglada specjalistycznie...

  • 5. Data: 2008-04-18 12:58:03
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    P.H. wrote:

    > Uzytkownik "Wojtas" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > chyba *liczba_sluchaczy
    Ja biore 14zl/h netto. Mam kwalifikacje, certyfikaty i doswiadczenie.
    Zgadnij z kim podpisze umowe zleceniodawca ze mna czy z kims kto za ta
    sama prace zarzada 2x wiecej ?

  • 6. Data: 2008-04-18 13:19:05
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Ja biore 14zl/h netto. Mam kwalifikacje, certyfikaty i doswiadczenie.
    > Zgadnij z kim podpisze umowe zleceniodawca ze mna czy z kims kto za ta
    > sama prace zarzada 2x wiecej ?

    dla mnie za taka cene jestes niewiarygodny :-)))

  • 7. Data: 2008-04-18 13:28:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 18 Apr 2008 14:58:03 +0200, Wojtas <w...@o...pl> wrote:

    >Ja biore 14zl/h netto.

    Like, wow. Moja sprzątaczka bierze niewiele mniej.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2008-04-18 14:38:58
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    PureFun pisze:

> [...]
    > pracy.
    >
    > Ile myślicie powinno wynieść wynagrodzenie za taką uslugę? Jakieś

    Poszukaj w necie podobnych szkolen jakie oferuja firmy, przenalizuj ceny
    i ustal swoja stawke. Wez pod uwage klienta, pamietaj ze wiedza kosztuje
    ale jest najlepsza inwestycja. Napisz potem za ile pracowales :-).

  • 9. Data: 2008-04-18 14:59:00
    Od: "PureFun" <n...@g...com>

    > Poszukaj w necie podobnych szkolen jakie oferuja firmy, przenalizuj ceny
    > i ustal swoja stawke. Wez pod uwage klienta, pamietaj ze wiedza kosztuje
    > ale jest najlepsza inwestycja. Napisz potem za ile pracowales :-).

    Tez tak kombinowałem, ale tam widzę koszt szkolenia, nie tyle ile zarobi
    wykładowca :)
    Tu jeszcze jest tak, że 'podobnych' szkoleń nie ma... temat dość niszowy.
    Zakresem specjalizacji porównalbym to do ludzi zajmujących się marketingiem
    wirusowym, ajaxem lub szkoleniem dla nietechnicznych marketingowców o
    zaletach korzystania z CMSa.... coś takiego...

    Napiszę po szkoleniu za ile się sprzedalem :)

  • 10. Data: 2008-04-18 16:24:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:fua5st$hej$1@inews.gazeta.pl Wojtas <w...@o...pl>
    pisze:

    > Ja biore 14zl/h netto. Mam kwalifikacje, certyfikaty i doswiadczenie.
    > Zgadnij z kim podpisze umowe zleceniodawca ze mna czy z kims kto za ta
    > sama prace zarzada 2x wiecej ?
    To chyba kiepska prowokacja, ale - jak durny, to moze raz, dwa, czy trzy
    razy moze i z toba.
    Potem wyjdzie na jaw co naprawde sa warte te twoje kwalifikacje, certyfikaty
    i doswiadczenie w cenie 14 zl/h.
    Wtedy dojdzie do rozumu i zaplaci 3 razy wiecej za 5 razy lepszego fachowca.

    --
    Jotte