PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    From: kingram <k...@N...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie
    student?
    Date: Thu, 01 Aug 2002 15:04:42 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@p508003c6.dip0.t-ipconnect.de

    Tomek Zielinski wrote:

    <ciach>

    > Nie, tym razem nie zdzierzylem. Wytlumacz mi eliternie wyksztalcony
    > informatyku, dlaczego na olimpiadach programistycznych studenci UW, UWr czy
    > AGH zdobywaja miejsca w pierwszej dziesiatce Europy, a przedstawiciele
    > prywatnych uczelni nie sa notowani w czolowej piecdziesiatce zawodów
    > wojewódzkich, w których startuja studentci i uczniowie szkól srednich.
    > Dlaczego tak sie dzieje?
    >
    > Tomek Z.

    Nie denerwuj sie i zdzierz nastepnym razem...
    Dlatego (co juz ze dwa razy wspomnialem), ze studenci Ci wybrali UW, UWr
    czy AGH a nie inne szkoly wyzsze (w tym elitarne prywatne)...
    To zalezy przede wszystkim od studentow (90%) a nie od uczelni (10%).

    Jesli mowimy o uczelniach prywatnych - to pomijajmy te, ktore zostaly
    zalozone przez wojka Kazka co to chcial sie szybko dorobic bo mu
    pietrucha na straganie przestala sie sprzedawac... OK?
    Ulzylo?
    Ponadto nie uwazam sie za elitarnie wyksztalconego informatyka, tylko za
    specjaliste w swojej dziedzinie wiedzy... Ponial?
    ;o)

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"