PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?

  • 31. Data: 2006-07-17 16:36:22
    Temat: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 17-07-2006 o 18:28:30 Michał <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie od łubianki ileś tam było no i tak po przeliczeniu tyle mniej więcej
    > wyszło. hehehe fajnie jak by tak od godziny płacili ...

    Znaczy przeliczeniu Twojego tempa? Ale nieważne.

    Czy na Warmii i Mazurach, regionie z najwyższym w kraju bezrobociem, można
    znaleźć osoby do pracy przy zbiorze winogron za 170 zł dziennie? Okazuje
    się, że to wcale nie takie proste, a Wojewódzki Urząd Pracy musiał aż
    poprosić media o pomoc w nagłośnieniu oferty.

    dalej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/2029020,53600
    ,3485265.html

    --
    TLP

  • 32. Data: 2006-07-17 16:54:57
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > się, że to wcale nie takie proste, a Wojewódzki Urząd Pracy musiał aż
    > poprosić media o pomoc w nagłośnieniu oferty.

    No gościu ....czytałeś ten artykół ??? Tam stoi wyraźnie "hiszpańskich
    winnicach", bo już na mazury się wybierałem ...

  • 33. Data: 2006-07-17 16:57:56
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 17-07-2006 o 18:54:57 Michał <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No gościu ....czytałeś ten artykół ??? Tam stoi wyraźnie "hiszpańskich
    > winnicach", bo już na mazury się wybierałem ...

    co za różnica?

    --
    TLP

  • 34. Data: 2006-07-17 16:59:09
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:e9gdll$2bk$1@news.onet.pl Michał

    > To przygruntowego lotu demagogia.

    To tylko przykład że pańśtwo chce kontrolować za dużo spraw nie radząc sobie
    z tym .. nie będe się rozpisywał bo nie mam czasu.

  • 35. Data: 2006-07-17 17:00:23
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Okazuje

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/2029020,53600
    ,3485265.html

    > co za różnica?

    bo ja podałem prace w Polsce gdyby to było w moim urzędzie pewnie bym
    pojechał, choćby po to żeby kawałek świata zobaczyć, przy okazji te 2 koła
    przywieźć, nie dużo ale jest.

  • 36. Data: 2006-07-17 17:04:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9gfp8$9s7$1@news.onet.pl Michał
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > ministerstwa
    > To tylko przykład że pańśtwo chce kontrolować za dużo spraw nie radząc
    > sobie z tym .. nie będe się rozpisywał bo nie mam czasu.
    A ja ci na to nie odpowiem, bo ogladam fajny film i mi się nie chce...

  • 37. Data: 2006-07-17 18:51:52
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@h...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Najgorsze jest to, że ludzie szukają szczęścia u Angoli nie mając
    > pojęcia o tym, że tam też trzeba zasuwać, koszty życia są
    > wyższe, a wymagania są takie same jak u nas.

    Jakie wyzsze koszty zycia? Prosze o konkretne przyklady. Oczywiscie
    porownujac te same zawody. Sprzataczka w Angli bedzie miala wyzsze koszty
    zycia niz sprzataczka w Polsce? Inzynier w Angli bedzie mial wyzsze koszty
    zycia niz inzynier w Polsce. To wlasnie Polska jest krajem, gdzie koszty
    zycia sa niewyobrazalnie duze, porownujac do zarobkow.

    Laris

  • 38. Data: 2006-07-17 19:02:10
    Od: "-{ Andrzej }-" <a...@n...pl>

    Święta prawda. Tylko do niektórych to nie dociera i rzucają takie hasła.

  • 39. Data: 2006-07-17 19:12:16
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    Daj ogloszenie z ta kwota, to pewnie bedzie lepszy odzew.
    Na pewno zglosi sie banda nieudacznikow, ale ktos wartosciowy tez.
    Ale wy nie dacie takiego ogloszenia (bo nie chcecie/ nie mozecie) tyle
    placic,
    zgadlem ? (rozumiem ze rozmawaimy o umowie o prace)

    Zarobki tez sa wyzsze. Chyba nie chcesz powiedziec
    ze u nas jest tak samo dobrze jak tam. Bo to nie jest
    prawda. Plusem jest tylko to ze sie zyje we wlasnym
    kraju. Jednak powiem ci jednak ze np. ja przestaje sie z
    polska identyfikowac. To jest kraj gornikow i innych
    uprzewilejowanych grup spolecznych wyjetych
    ponad konstytucje, a nie moj. Mysle ze wielu
    mysli podobnie

    pozdrawiam

  • 40. Data: 2006-07-17 19:16:09
    Od: "Tomasz" <tom@(usunto)nsk.net.pl>

    Ja juz w piatek wracam do Polski. Jestem rozsadny. Chetnie podejme prace za
    4tys tylko ze na slasku. Jak ktos ma cos interesujacego to chetnie sie
    zapoznam z oferta :).Katowice i okolice