PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-21 22:09:59
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: lynx <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Fri, 22 Jul 2005 00:05:23 +0200,ludzik o
    nazwie b.marcin <b...@w...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Ale kazdy chce miec sie za co utrzymac... Tu jest problem.

    Dobrze więc przyjdzie 10 na jego miejsce ale kiedyś i oni się postawią i
    znajdą swoich następców i oni też się postawią więc burak/szef zrozumie że
    robić tak nie można i wtedy sytuacja może wróci do stanu normalnego. Jak
    się dajesz dymać to Cię dymają ? A jak ktoś się boi o utratę pracy to po
    co o tym gada na grupie - przecież lepiej siedzieć cicho co nie ? Nic nie
    mówić i dawać ciała - jest wojna są straty. Gdyby ludzie się tak nie bali
    tacy pracodawcy szybko skończyliby swoje "byznezy"

    --
    lynx