PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-22 08:55:19
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marek [Thu, 21 Jul 2005 23:22:49 +0200]:

    > w obecnym czasie jesli masz prace to trzeba ja szanowac
    > a nie wymyslac z kodeksem pracy
    > na twoje miejsce jest dziesieciu chetnych za mniejsze pieniadze

    Ok. Czy jesli Cie zatrudnie, dam Ci 200zl wiecej plus obetne
    czas pracy, pod warunkiem ze bedziesz latal po firmie w rozowej
    kiecce z falbanka i sandalkach na obcasie, to wezmiesz ta prace?

    Gdzie lezy Twoja granica szacunku do samego siebie? Bo masz ja
    na pewno, kazdy ja ma...?

    Wiesz, o ile jesli dwie osoby dogaduja sie cywilno-prawnie na
    dowolnie kretynskie warunki, to ich sprawa i mnie to kompletnie
    nie rusza. Ale jesli przy umowie o praceszef ma w dupie KP, a
    pracownik jest tak zastraszony ze sie nie odezwie nawet, to IMO
    cos tu jest cholernie nie tak jak byc powinno.

    Kira