PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-22 11:48:21
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pionier" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1122029070.047354.302880@o13g2000cwo.googlegrou
    ps.com...

    Maciek Sobczyk napisał: > Użytkownik "Pionier"
    ps.com...

    >Napewno tak jest tylko co rozumiesz pod pojęciem wydajny??
    Wydajny, czyli dobrze wykonujący swoją pracę, kreatywny tam gdzie trzeba być
    kreatywnym i trzymający się standardów, tam gdzie trzeba się ich trzymać.
    Wykonujący swoją pracę w taki sposób, że wartość lub jakość wyników co
    najmniej nie spada.
    Co najmniej w niewielkim stopniu niezadowolony z pracy. Posiadający rezerwy
    na wypadek wydarzeń krytycznych. Co najmniej nie mający zdania na temat, czy
    wiąże swoją przyszłość z firmą.

    > Np.zamiast
    >dwóch pracowników dwóch zus-ów pracodawca płaci jeden zus i nie
    >płaci nadgodzin. Cyfry nie kłamią w oczach pracodawcy wszystko gra
    >takie rozwiązanie jest dla niego opłacalniejsze i jesteś wydajny jak
    >mało kto oczywiście ekonomicznie bo fizycznie jesteś dętka.

    Kompletnie nie patrzyłem na to od tej strony, to co myśli pracodawca
    niewiele mnie obchodzi. Obchodzi mnie tylko to, czy jestem gotów pracować w
    poniżających mnie warunkach.

    > Druga
    >strona medalu to to że odbierasz jedno miejsce pracy na rynku i
    >wzrasta bezrobocie itd. itp.

    Jeśli zatrudniam się jako osoba pracująca lub na skutek
    awansu/degradacji/przesunięcia to bezrobocie nie spada. Jeśli zatrudniam się
    jako bezrobotny to bezrobocie spada. A jeśli zatrudniam się na stanowisko, z
    którego odszedł inny pracownik to bezrobocie spada (jeśli pracownik
    przeszedł na inne stanowisko/firmy) lub jest niezmienne (jeśli pracownik
    staje się bezrobotny).