PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB

  • 1. Data: 2002-07-17 22:09:29
    Temat: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: Arnold Rimmer <r...@p...fm>

    Jak w temacie, po prostu dysponuje (w przerwach pomiedzy klepaniem
    asp/html/sql) odrobinka czasu i duza doza checi na wgryzienie sie w temat no
    wlasnie.., vb czy delphi? za 2 miesiace strace obecna robote i bede szukac
    czegos nowego i w zwiazku z tym musze wybierac. Ze wszelkie sugestie jesli
    tylko ktos bedzie laskaw mi udzielic z gory bardzo dziekuje!!

    arnie

  • 2. Data: 2002-07-18 14:44:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Arnold Rimmer <r...@p...fm> wrote:
> [...]
    > czegos nowego i w zwiazku z tym musze wybierac. Ze wszelkie sugestie jesli
    > tylko ktos bedzie laskaw mi udzielic z gory bardzo dziekuje!!

    jesli masz tak maly wybor, to chyba jednak vb :-(.
    generalnie i jedno i drugie to _tylko_ narzedzie...
    ani jedno ani drugie nie jest specjlanie wartosciowe (w sensie oczekiwan
    placowych dla kogos kto _troche_ umie sie tym poslugiwac)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-07-18 19:55:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 22:09:29 GMT), Arnold Rimmer
    <r...@p...fm> był(a) napisał(a):

    >Jak w temacie, po prostu dysponuje (w przerwach pomiedzy klepaniem
    >asp/html/sql) odrobinka czasu i duza doza checi na wgryzienie sie w temat no
    >wlasnie.., vb czy delphi?

    Zapomnij o VB. To narzędzie dla hobbystów. Na rynku liczy się głównie
    VC, choć jeśli nie lubisz Ce, to Delphi będzie najlepsiejsze...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-07-18 21:38:38
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Zapomnij o VB. To narzędzie dla hobbystów. Na rynku liczy się głównie
    >VC, choć jeśli nie lubisz Ce,
    Na WuCe zawsze sie znajdzie miejsce (szczegolnie na dworcu)
    :))))))))))))))))))))))))))
    A tak na powaznie to C/C++ w zastosowaniach bussinesowych powoli
    wychodzi z mody.
    Ucz sie Javy to bedziesz mogl:
    1. Pisac programy ktore zadzialaja na komputerach o ktorych nawet nie
    slyszales (zadzialaja rowniez na komputerech o ktorych slyszles :) ).
    2. Pisac programy po stronie serwera WWW (servlety, jsp), ktore
    rowniez zadzialaja nie tylko na "serwerach PC"
    3. Pisac procedury skladowane w bazach dany np. DB2 IBMa
    4. Pisac programy na mainframe'y np. OS/390
    5. Pisac programy komunikujace sie z systemami zintegrowanymi np.
    SAPem.
    starczy?

    >to Delphi będzie najlepsiejsze...
    Do podlubania, ale chyba w nosie
    :))))))))

    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-07-19 07:16:30
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Do podlubania, ale chyba w nosie

    Większych bzdur nie słyszałem.

    wm

  • 6. Data: 2002-07-19 07:33:14
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > Zapomnij o VB. To narzędzie dla hobbystów. Na rynku liczy się głównie
    > VC, choć jeśli nie lubisz Ce, to Delphi będzie najlepsiejsze...

    He,he zaraz bedzie dyskusja o wyższości jednego języka programowania nad
    drugim.
    IMHO: prostym językiem jest jawa. Zarówno VB jak i Delphi jest znacznie
    bardziej skomplikowany i nauczyc sie w miesiąc to można robić proste
    aplikacje - za ktore nikt nie płaci.
    Chcąc pisać profesjonalne programy to trzeba znać dużo więcej niż składnie
    jezyka i mieć doświadczenie. Tego nie da się zrobić w miesiac czy dwa.
    Jeżeli planujesz robienie aplikacji bazodanowych lub klient-serwer to tu VB
    jest znacznie lepszy od Delphi, w pozostałych przypadkach to rzecz
    dyskusyjna.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-07-19 08:06:02
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Zapomnij o VB. To narzędzie dla hobbystów. Na rynku liczy się głównie
    > VC, choć jeśli nie lubisz Ce, to Delphi będzie najlepsiejsze...

    Czytałem kiedyś post jednego programisty polonusa z Niemiec. Pisal wczesniej
    w C ale przyszli nowe managery ze Szwajcarii i kazali sie przestawic na VB.
    Podobno na zachodzie polowe aplikacji pisze sie w VB. Do oprogramowania baz
    danych (intergfejsy, formularze itp.) nie trzeba siegac az po C.

    M.

  • 8. Data: 2002-07-19 08:09:51
    Od: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czytałem kiedyś post jednego programisty polonusa z Niemiec. Pisal
    wczesniej
    > w C ale przyszli nowe managery ze Szwajcarii i kazali sie przestawic na
    VB.

    byc moze to VB mozna miec zastrzenia,ale wedlug mnie jego najnowowsza
    wersja - VB.NET to rewelacja i z czasem zupelnie wymiecie Delphi,
    natomiast C,C++ bedzie zastepowany przez Jave i C#

    na zachodzie mało kto programuje w Delphi - najwieksza popularnosc ma tam
    VB,i stanie sie wkrotce jeszcze wieksza dzieki platformie .NET

    te trzy jezyki maja przyszlosc(VB,C# i Java)

    Rafal Neumann

  • 9. Data: 2002-07-19 09:57:47
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>

    Hej !

  • 10. Data: 2002-07-19 10:18:09
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > na zachodzie mało kto programuje w Delphi - najwieksza popularnosc ma tam
    > VB,i stanie sie wkrotce jeszcze wieksza dzieki platformie .NET

    Śmiać mi się chce. Spójrz na aplikacje shareware, które powstaja na całym
    świecie. Większość jest napisanych w Delphi/Builder. A co do programów
    tworzonych wewnętrznie w firmach to nie wiem, więc nie będę snuł
    przypuszczeń.

    wm