PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy? › Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
  • Data: 2005-07-19 06:29:51
    Temat: Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    S <s...@i...op.pl> napisał(a):

    > To raczej tylko w partiach "lewicowych" i to (jak zwykle u nich) wszystko
    > "po znajomości"

    Szkoda. Ale pytanie było jak najbardziej serio, skoro zdarza się już że partie
    szukają członków przez ogłoszenia o pracę to jestem ciekawy czy istnieje i jak
    wygląda rynek internetowej reklamy politycznej.

    > Ocho, czyżbym uderzył w *samo* *sedno* sprawy?!

    Co masz dokładniej na myśli? Nie jestem zwolennikiem socjalizmu a trudno
    byłoby reklamować produkt który uważa się za g**** ;)

    pozdrawiam
    Piotr