PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy? › Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
  • Data: 2005-07-18 12:36:48
    Temat: Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    Od: S <s...@i...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Chętnie bym sobie dorobił jako "etatowy internauta"

    To raczej tylko w partiach "lewicowych" i to (jak zwykle u nich) wszystko
    "po znajomości"

    > Tylko nie lewicową, tej
    > ideologii nawet za dużą kasę nie chciałbym propagowac ;)

    Ocho, czyżbym uderzył w *samo* *sedno* sprawy?!
    Bo jakiej reakcji możnaby się spodziewać jeśli moja teza jest prawdziwa?
    To spece od prowokacji, to mistrzowie intrygi, *specjaliści* z dużą praktyką
    (ich szefowie mają długi staż w PRL, gdzie *propaganda* była *podstawą* ) -
    więc chyba nagle nie zaczną tutaj naiwnie pisać "nie, to nie my" ;-)

    Tak, ci moskiewscy spece (i ich uczniowie) są raczej głównie do dyspozycji
    partii lewicowych.
    Partie prawicowe też się *powinny* zainteresować tego typu działalnością,
    jeśli chcą być skuteczne.
    Nie wiem dlaczego się utarło, że tylko "lewica" ma licencję na *brudną*
    *robotę* i że jej elektorat jej i tak to wybaczy...