PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy? › Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    Date: Sun, 17 Jul 2005 00:05:01 +0200

    Użytkownik "S" <s...@i...op.pl> napisał w wiadomości
    news:11478$42d9297e$5112d3f1$23124@news.chello.pl...

    > Tak, a skąd myślisz biorą się takie debilne wypowiedzi? Otóż silne grupy
    > nacisku lobbują też w Internecie (a raczej: *zwłaszcza* w Internecie)!
    >
    > Etatowi "internauci", dobrze opłacani propagandziści muszą "się wykazać" a
    > my biedne barany myślimy że tak myśli "społeczność internetowa", a może
    > raczej i cała Polska...
    >
    > Teraz zwłaszcza - PRZED WYBORAMI - opisane powyżej zjawisko przybierze na
    > wściekłości - bo obywatele muszą teraz uwierzyć że żyją w raju najlepszym
    > Europie, że mamy tu taki wspaniały dobrobyt po wstąpieniu do Unii
> [...]

    Ta teoria spiskowa nie bardzo trzyma sie kupy. Na pl.praca.dyskusje jest
    grupka osob gloszacych "nie jest zle, mozna dac rade, sa wspaniale
    mozliwosci", ale wydaje mi sie, ze akurat ta grupa zdecydowanie nie jest
    lewicowa i SLDowska. I nie mowi, ze "mozna" dzieki rzadom, tylko raczej
    dzieki wlasnej zaradnosci wpisujac w koszty borykanie sie, a czasem nawet
    walke ze zjawiskami przez rzady wspieranymi i wywolywanymi (ZUS,
    biurokracja, zle rozwiazania w prawie dotyczacym stosunkow pracy itd.).

    Natomiast jesli pewna osoba zdecyduje sie kandydowac do parlamentu, co sie
    dopiero okaze, to bede lobbowac za nia jak najbardziej jawnie wykorzystujac
    do tego powierzchnie reklamowa w mojej stopce. :)

    I.