PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy przysluguje mi urlop ?

  • 1. Data: 2003-08-14 18:08:29
    Temat: Czy przysluguje mi urlop ?
    Od: Dendroaspis polylepis <d...@w...pl>

    Dzien dobry

    Zwracam sie z pytaniem czy przysluguje mi urlop w nastepujacej
    sytuacji. Ponizej podaje moj staz zawodowy:

    1. szkola srednia + studia - razem 10 lat, studia ukonczone w 1999
    2. umowa o prace na czas okreslony (poltora roku) - od pazdziernika
    1999 do marca 2001 - urlop wykorzystany w calosci
    3. marzec 2001 - lipiec 2003 - praca na umowe-zlecenie
    4. od 3. lipca mam umowe o prace na trzymiesieczny okres probny

    Czy w czasie okresu probnego przysluguje mi urlop? W jakim wymiarze?
    Jak wyglada sprawa urlopu bezplatnego - czy jest udzielany na podobnych
    zasadach jak urlop wypoczynkowy?

    Pozdrowienia
    Joanna Kowalska

  • 2. Data: 2003-08-14 18:51:14
    Temat: Re: Czy przysluguje mi urlop ?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy w czasie okresu probnego przysluguje mi urlop? W jakim wymiarze?
    > Jak wyglada sprawa urlopu bezplatnego - czy jest udzielany na podobnych

    Należy Ci się 7 dni urlopu za 3 m. pracy. Urlop bezpłatny jest udzielany na
    innych zasadach jak urlop wypoczynkowy. Zapoznaj się z art 174 i nast. kp oraz
    art 155 duo i 155 prim kp.Pozdrawiam.