PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca może umieścić w umowie o pracę .... › Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
  • Data: 2002-10-21 08:29:18
    Temat: Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
    Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eeech, ale jesteś męczący.
    > Może Twoja idea jest piękna. Sam podpisujesz umowy i umawiasz się z
    > pracodawcą na to czy na tamto. Szkoda że jest tak utopijna jak nie
    > przymierzając socjalizm :-)
    > Otóż kolego, żaden pracodawca NIE PODPISZE z Tobą takiej umowy jak zechcesz,
    > bo to on stoi na uprzywilejowanej pozycji. Mało tego - żaden pracodawca nie
    > podpisze z Tobą umowy o pracę na jakichkolwiek warunkach, gdy NIC GO DO TEGO
    > NIE BĘDZIE ZMUSZAŁO. A potem ci nie wypłaci wynagrodzenia. Zwłaszcza w takim
    > kraju jak Polska.

    Męczący to ty jesteś.
    Już wiele razy było dyskutowane na tej liście.
    Nie wiem czy to pojmiesz, ale codziennie w Polsce jest podpisywane setki umów o
    pracę.
    Możesz nam wytłumaczyć co takiego niepojętego każe tym okropnym pracodawcom jednak
    podpisywać te
    umowy.
    Przecież zgodnie z twoja logiką wcale nie muszą tego robić?

    mer