PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca może umieścić w umowie o pracę .... › Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
  • Data: 2002-10-21 11:48:54
    Temat: Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Męczący to ty jesteś.
    > Już wiele razy było dyskutowane na tej liście.
    > Nie wiem czy to pojmiesz, ale codziennie w Polsce jest podpisywane setki
    umów o pracę.
    > Możesz nam wytłumaczyć co takiego niepojętego każe tym okropnym
    pracodawcom jednak podpisywać te
    > umowy.
    > Przecież zgodnie z twoja logiką wcale nie muszą tego robić?

    Błędnie interpretujesz. Wcale nie napisałem że nie muszą tego robić, tylko
    że nie robiliby tego, gdyby nie musieli. To duża, i zarazem subtelna różnica
    :-)

    Poza tym jest wielu takich, co zwlekają z podpisaniem umowy, mataczą i
    przeciągają, a potem... "do widzenia" mówią swojemu pracownikowi nie
    zapłaciwszy mu ani grosza za wykonaną pracę. Teraz masz przynajmniej
    możliwość dochodzenia swoich praw. Gdyby świat wyglądał tak jak w wizjach A.
    Płaszczycy, to mógłbyś mu co najwyżej skoczyć. I zapewniam cię, że takich
    byłoby znacznie więcej, gdyby nie sankcje grożące za niepodpisanie umowy o
    pracę.

    pzdr.
    SławekM

    pzdr.