PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy po stazu przysluguje mi zasiłek-prosba o pomoc...????????

  • 1. Data: 2004-06-23 22:02:15
    Temat: Czy po stazu przysluguje mi zasiłek-prosba o pomoc...????????
    Od: "Lukasz" <l...@f...pl>

    Witam
    Jestem studentem.W tym miesiacu konczy mi sie staz.Bede miał 12 miesiecy
    stazu. Czy w takim wypadku, po odbyciu tak dlugiego stazu przysluguje mi
    zasilek z urzedu pracy..??????
    Prosze o pomoc i odpowiedz.
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-06-24 07:40:10
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jestem studentem.W tym miesiacu konczy mi sie staz.Bede miał 12 miesiecy
    > stazu. Czy w takim wypadku, po odbyciu tak dlugiego stazu przysluguje mi
    > zasilek z urzedu pracy..??????

    Będąc na stażu, musisz kontaktować się co miesiąc z urzędem pracy,
    dlaczego tam, u źródła nie poprosiłeś o informacje?
    Zasiłek nie będzie Ci przysługiwał, ponieważ podczas stażu otrzymujesz
    stypendium, a nie wynagrodzenie.
    Ponadto wynagrodzenie musiałoby być przez 365 dni co najmniej minimalne.

    Pozdrawiam

    wa