PracaGrupypl.praca.dyskusje › unilever

  • 1. Data: 2004-06-23 19:59:39
    Temat: unilever
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Czy ktoś z grupowiczów byłby w stanie udzielić mi informacji na temat tej
    firmy z pierwszej reki? Chodzi mi o atmosferę, ludzi tam pracujących,
    pakiety socjalne itd ?

    Z góry dziękuję

    Pawel P.

  • 2. Data: 2004-06-23 21:47:00
    Temat: Re: unilever
    Od: User <t...@w...niezly.as>

    Pawel P. wrote:

    > Czy ktoś z grupowiczów byłby w stanie udzielić mi informacji na temat tej
    > firmy z pierwszej reki? Chodzi mi o atmosferę, ludzi tam pracujących,
    > pakiety socjalne itd ?

    sasiad tam pracuje
    raczej nie zachwala.

  • 3. Data: 2004-06-23 22:08:49
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 23:47:00 +0200, User <t...@w...niezly.as> wrote:

    >sasiad tam pracuje
    >raczej nie zachwala.

    Napewno stabilny Pracodawca z ugruntowaną pozycją na rynku :-)
    Poza tym jak to w korporacji - taki obóz pracy ;-)))

  • 4. Data: 2004-06-24 07:27:32
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z grupowiczów byłby w stanie udzielić mi informacji na temat tej
    > firmy z pierwszej reki? Chodzi mi o atmosferę, ludzi tam pracujących,
    > pakiety socjalne itd ?

    jesli chodzi ofirmy typu unilever
    to pracuje sie stabilnie
    zarabia srednio
    ma sie zapieprz w robocie
    i z dnia na dzien coraz mniej satysfakcji z ponurej roboty

    pozdrawiam
    wlemac

  • 5. Data: 2004-06-24 07:45:49
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zarabia srednio
    > ma sie zapieprz w robocie
    > i z dnia na dzien coraz mniej satysfakcji z ponurej roboty

    w mojej okolicy przez ok. 10-12 lat był zakład firmy Unilever (niestety,
    niedawno go zamknięto) - pracownicy na produkcji bardzo dobrze zarabiali -
    już gdzieś w roku 91-92 dostawało się przynajmniej 1000 zł na rękę. W
    późniejszym okresie - trudno mi powiedzieć.
    Zresztą łatwo można było zauważyć status zarabiających po samochodach jakie
    stały na parkingu :)

    pozdr

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-06-24 10:38:26
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    moi dwaj koeldzy sa tam informatykami (unilever w szopienicach)
    parac jest fajna i ludzie sa fajna, sama tam pracowalam robiac im
    prezentacje i bardzo mi sie podobalo.
    I byla ot najlepsza firma w jakiej bylam dotychczas a pare juz ich bylo..
    gdybym miala tam mozliwosc prayc na stale na pewno bym z wielka checia tam
    zostala..
    mnei sie ta firmna strasznie podoba, ludzie sa fajni, atmosfera bardzo
    mila:)

  • 7. Data: 2004-06-24 12:55:11
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów byłby w stanie udzielić mi informacji na temat tej
    > firmy z pierwszej reki? Chodzi mi o atmosferę, ludzi tam pracujących,

    Ludzie jak to ludzie: jedni fajni, inni mniej. Generalnie trochę nakręceni
    (jak to w korporacjach).
    Sprawy socjalne:
    - Mają darmowe zupki w proszku, kawę;
    - Robią im (nakręcające) imprezy integracyjne, a póżniej wiszają z tych
    imprez gazetki, zdjęcia na ścianach.