PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    From: "Sylwek Dygas" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Date: Wed, 27 Oct 2004 20:34:08 +0000 (UTC)

    Witam, nie mam sily czytac calego watku.
    Ostatnio niedaleko swojego osiewdla odkrylem przez przypadek pizzerie. Od
    tamtej pory nie jem pizzy nigdzie poza tym lokalem dlaczego?
    1. Bo pizza jest suuuper smaczna
    2. Bo ceny nie sa wyzsze niz u konkurencji
    3. B. Mila i dyskretna obsluga, i nie jest to lokal przeznaczone dla kilkuset
    klientow na raz. Cisza spokoj porzadek
    4. Moga mi dostarczyc pizze do domu (zamowienie tel.) nie pobierajac
    dodatkowej oplaty.

    Nadmienie tylko,ze nigdzie wczesniej nie widzialem ich reklam. Jak na razie u
    mnie maja wyrobiona solidna marke i tak trzymac. Od tej pory nie moge patrzyc
    na TelePizze itp..