PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie ??? › Re: Czy ktoś wie ???
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ktoś wie ???
    Date: Thu, 21 Oct 2004 21:12:02 +0200

    Użytkownik "RaLFi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cl90c4$2a4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ROTFL!!!
    > Chciałbym zobaczyć pracodawcę, który da ci służbową komórkę jedynie po
    > to, aby wykonał w miesiącu tylko kilka rozmów :))

    W watku chodzi o komorke _po_ godzinach pracy. Jezeli dzwonisz z niej w
    sprawach sluzbowych, to niekoniecznie jestes _po_ pracy.

    > To chyba logiczne, że wyposażenie pracownika w tel komórkowy podyktowane
    > jest _koniecznością_ ciągłego kontaktu z
    > klientem/kooperantem/współpracownikami, a nie wygodą pracownika. W tych

    Nie ma takiej prawnej mozliwosci. Ustawowy wymiar czasu pracy to 40 h /
    tydzien i ograniczenia dot. godzin nadliczbowych.

    > warunkach rezygnacja ze służbowej na rzecz korzystania z własnej pociąga
    > za sobą koszt od kilkuset złotych miesięcznie wzwyż. Pod warunkiem, że
    > twój szef w ogóle się na to zgodzi.

    Rynek pracy nie ogranicza sie do przedstawicieli handlowych, zwanych do
    niedawna komiwojazerami. A i oni spokojnie moga wynegocjowac uklad sluzbowa
    komorka - w godzinach pracy. Poza - prosze dzwonic w pilnych sprawach na
    prywatna. Jezeli nie moze wynegocjowac - coz - nikt go nie zmusza do
    pracowania u faszysty.

    Ja wiem, sa stanowiska, na ktorych potrzebna jest dostepnosc pracownika o
    dowolnej porze dnia i nocy. Ale one maja to do siebie, ze sa niezle
    wynagradzane...

    A co do meritum sprawy to sie nie ma co podniecac. Ta usluga daje dokladnosc
    od 50 m do 5 km w zaleznosci od gestosci rozmieszczenia BTS'ow.

    szomiz
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P