PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakaś rozsądna alternatywa? › Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
  • Data: 2003-04-15 20:39:52
    Temat: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poradźcie proszę, w jakim kierunku mam się przekwalifikować, żeby zdobyć
    pracę.
    > Mam 47 lat i jestem informatykiem z ponad 25-letnim stażem. Mieszkam w
    mieście
    > wojewódzkim, w którym bezrobocie jest stosunkowo niskie.

    [itd. ciach]

    Oprócz wiedzy masz jeszcze jeden atut, którego być może nie dostrzegasz -
    mieszkasz w dużym mieście. Spróbuj sprzedać swoją wiedzę. Podzwoń po
    firmach, które prowadzą szkolenia informatyczne - a pewnie jest ich w
    mieście wojewódzkim trochę. Zaoferuj sie jako wykładowca. Masz rozległą
    wiedzę i jak sądzę możesz szkolić w wielu kierunkach. To jest atut.
    Nie unikaj małych firm. W nich wyścig (młodszych) szczurów nie jest
    obowiązującą codziennością, bo rywalizacja 3-4 gryzoni nie jest specjalnie
    pasjonująca.
    Szkoda, że nie masz wyższego wykształcenia (może zrób sobie SN w wolnej
    chwili?) - na obrzeżach dużych miast są miasta małe - a w nich szkoły, w
    których jest (lub bywa) praca dla nauczyciela informatyki i/lub szkolnego
    informatycznego "guru od wszystkiego" (zarobiłem kiedyś sporo na wdrażaniu
    elektronicznej wymiany danych z ZUS-em!). A potem może być posadka
    informatyka w urzędzie gminy, zlecenia na stworzenie/rozbudowę gminnego
    serwisu internetowego itd.
    To nie są wszystko duże pieniądze, ale od czegoś musisz zacząć na nowo. No i
    jest to często stabilniejsze.

    Czaszka do góry!

    Pozdrawiam
    Jarek