PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakaś rozsądna alternatywa? › Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
  • Data: 2003-04-15 15:24:35
    Temat: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chce stworzyc sobie jakas prywatna strone www. Bo zeby robic strony
    > komercyjne to, jak mi sie zdaje, dzis trzeba miec naprawde efektowne
    > portfolio i tego nie da sie zrobic w domu robiac strony dla samego siebie.

    a co jest takiego w robieniu w domu stron dla samego siebie,
    co uniemozliwia osiagniecie ,,naprawde efektownych'' wynikow???

    efektownosc jest chyba wynikiem spotkania sie w jednym projekcie
    dobrego pomyslu i dobrego (tak wizualnie jak i technicznie) wykonania,
    a nie tego czy to ktos zlecil, czy ja sam sobie zlecilem?

    moim zdaniem jest duzo zdrowiej _dla wszystkich_ jesli portfolio robie
    sobie w domu dla siebie, a nie robiac komukolwiek darmowe zlecenia
    komercyjne.

    kto mi zabroni wystawic w sieci wlasny portal, sklep i system aukcyjny
    na darmowym serwerze z baza danych?
    zysk jest taki, ze potencjalny klient moze w ramach testowania roziwazania
    sobie klikac do woli - cos kupic, cos sprzedac, dopisac newsa, skonfigurowac
    konto itd.

    owszem wiarygodniejsze [efktYwniejsze] jest portfoli komercyjne, ale na pewno
    nie efektOwniejsze. w kazdym razie nie z zalozenia...

    pozdrawiam

    romekk