PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    From: "irek" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Date: Sun, 19 May 2002 23:52:29 +0200

    Użytkownik Tomasz T. Żuchniewicz <t...@m...to> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@m...to...

    > A czy ja napisałem, że to normalne? Jeżeli zaś napisałem to gdzie???

    skoro twierdzisz ze nie masz nic do zarzucenia ekipie rzadzacej w czasach
    prl (tej samej co dzisiaj) to tym samym sie pod tym podpisujesz

    > Wtedy się budowało blokowiska z najtańszych materiałów a teraz z
    > najdroższych.

    "gowno prawda" ze sie budowalo , jedz na zachod jak jeszcze nie byles ,
    widziales gdzies tam blokowiska?????????
    chyba tylko w NRD , gdzie z reszta tez byl sosjalizm

    Ale buduje nadal (tyle, że najczęściej 4 piętrowe).

    tak ale trylko w polsce

    I co
    > ciekawe, są tacy, co chcą w nich mieszkać.

    mysle ze normalny czlowiek nie lubi mieszkac zbiorowo czyt. w slamsach a
    tylko wtedy kiedy nie ma innego wyboru

    > Może ja jestem dla ciebie dziadem, ale ty niewątpliwie jesteś nieukiem.
    > Bo raz,
    > że masz problemy z czytaniem (albo zrozumieniem tekstu który czytasz) a
    > po drugie to niestety nikt cię też nie nauczył ortografii (czyli pisać
    > też się nie nauczyłeś) niestety. I nie jest to tani żart, jak raczyłeś
    > nazwać. To jest nieuctwo.

    no widzisz do czego doprowadzil ten system , ciebie to tego ze jestes
    dziadem a mnie porzadnie nie wyksztalcil

    > Na obiektywizm ci się zebrało... OK.

    tak ja tylko uznaje fakty a ty tylko plotki

    > Ale też zbudował. Albo chociaż odbudował te państwa. I temu nie
    zaprzeczysz.

    oczywiscie ze zaprzecze, w czasie odbudowy jak ty to sformulowales porownaj
    zniszczenia w Niemczech i w polsce
    Niemcy odbudowywaly sie przez kapitalizm , polska przez komunizm
    porownanie poziomu gospodarki w obydwu pozostawiam tobie

    > Patrzę. I co widzę? Że są rzeczywiście lepiej od nas rozwinięci, nie da
    > się ukryć...

    uff, dobrze ze w chociaz jednej rzeczy sie zgadzamy

    Ale nie powiesz mi, że w Grecji, Portugalii nie ma ludzi
    > którzy żyją na takim samym poziomie jak Polacy.

    tacy ludzie sa wszedzie na swiecie , ale w jakim procencie , pozatym w
    polsce duzo ludzi chce pracowac a nie ma takiej mozliwosci a nawet ci co
    pracuja zarabiaja takie grosze ze az strach
    wiec proponuje porownywac mozliwosci a nie to jak kto zyje , bo w normalnym
    kraju (oczywiscie nie w polsce) kazdy zyje tak jak chce , tzn. jakie ma
    ambicje
    sam widzialem we Francji pijaka na ulicy , chociaz musze przyznac ze tylko
    raz podczas niekrotkiego pobyty i co z tego on tak chcial zyc

    Co rzeczywiście nie
    > zmienia faktu- maja od nas lepiej.

    no wlasnie

    > OK. Porozmawiamy za rok lub dwa (zapewne się spotkamy gdzieś na grupie)
    > i się przekonamy.

    mam nadzieje ze sie niespotkamy, a powody pozostawiam sobie

    > Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
    > ---Biblia Szatana---

    rozumie ze jestes satanista???????

    irek